do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 158 of 602Volgende

Netjes hoor, als je blijft uitbreiden dan krijg je straks nog zo'n camera van een halve meter :P Die zie ik vaak op m'n werk, ben benieuwd hoeveel geld zo'n camera zou kosten :P

Halve meter lens bedoel je? O, een simpele 200-400mm haalt dat al. :P

eindelijk een nieuwe pc!!

de ouwe was kapot (als hij net was opgestart begon hij weer opnieuw met opstarten en zo de hele tijd door ;)

echt heel raar, was niet meer te repareren)

en dit is ie dan: de Acer Aspire M7720

1235563699.jpeg

wat info:

http://www.paradigit.nl/info.php?group=22&art=10020172

hij was niet goedkoop maar ben er erg tevreden over ;D

(ik wilde eigenlijk deze: http://www.paradigit.nl/info.php?group=22&art=10020938

maar die was dan weer net te duur :P)

(en als ik echt heel rijk was zou ik zo'n hele dure van alienware hebben gekocht ::))

UV filter voor bescherming of om echt iets te filteren? Grips zijn wel leuk trouwens, heb je ook extra batterijen?

Ik heb trouwens nog wel een RAW file voor je, die mag je bewerken hoe jij wil. :P Stuur me ff een PM met je MSN, dan kan ik hem zo sturen. :)

Ik heb er 3 batterijen.. 2 voor grip 1 voor grip leeg is..

UV filter is voor bescherming van lens,bepaalde glans op voorwerpen weg te halen en de waas als de zon erop schijnt..

Netjes hoor, als je blijft uitbreiden dan krijg je straks nog zo'n camera van een halve meter :P Die zie ik vaak op m'n werk, ben benieuwd hoeveel geld zo'n camera zou kosten :P

Whaha inderdaad een 200-400 lens denk ik ja.

Verder heb ik een 800 mm lens gezien ziek groot.. die staat op een apart statief. Geloof me die cameras zijn echt duur. Vaak de lens duurder dan de camera. Tenzij je echt beroeps bent.

@ tom 200-400 simpel? zijn niet cheap hoor :P

@rowinesli:

Waarom ben je niet voor zelf bouw gegaan?

Verder wel mooie pc, alleen jammer van die videokaart had toch wel verwacht dat Acer er een HD 4850/4870 in had gedaan vooral bij een budget van 1000 euro..

En hoe is de temperatuur van de processor in de kast? Aparte koeler of gewoon de boxed koeler?

ja ik wilde eigenlijk ook graag voor zelfbouw gaan (ook makkelijker als hij dan kapot is, dan kan je ff naar paradigit en maken ze het voor je (nu moet je hem opsturen en ben je hem weken kwijt :()

gelukkig was hij voor mij maar 850 euro (beetje korting ::))

maar ik vond deze wel mooi en ze zeiden dat als je zoiets alleen dan zelfbouw, dat je dan toch wel duurder uit was..

Zelfbouw is vaak voordeliger hoor?

ja maar omdat ik op deze zo'n 150 euro korting had weer net niet :P

Op zich is het echt helemaal geen slechte pc, en zijn natuurlijk een paar minpuntjes omdat je niet zelf de onderdelen kan kiezen, maar over het algemeen kan je hier wel mee vooruit.

ik gebruik hem vooral voor games en ben idd erg tevreden

kan alle games gewoon op hoogste graphics enzo spelen  ;D

(dat kon niet op vorige, die kon de laagste nog niet eens aan :()

VorigePage 158 of 602Volgende