do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 157 of 602Volgende

mooi ding  O0 zelfs met kompas  ;)

mooi ding  O0 zelfs met kompas  ;)

Mooi is ie nou ook weeer niet  :P  , compas is idd leuk extratje en die thermometer ook  :)

Hij moet alleen goed zijn voor te sporten, voor dagelijks leven heb ik een ander  :)

waarom staat er 33 graden en ook een keer 23,5 graden?

Binnen- en buitentemperatuur wellicht?

Binnen- en buitentemperatuur wellicht?

nee, denk het toch niet eigenlijk, want bij die ene staat : 23.5 graden celcius en bij dat andere staat gewoon graden, misschien iets met die compas ofzo...

hier is wat info : http://www.casio-europe.com/nl/watch/collection/sgw-100-1vef/

Ja, ik was al van plan Lightroom te gebruiken. ;) Ik ga trouwens eerst even op JPEG Fine + RAW schieten, dan kan ik de JPG in ieder geval houden en de RAW's bewerken. Als het eenmaal lukt met hele series foto's bewerken, dan ga ik over naar volledig RAW.

Ik hoop wel dat 'ie snel binnenkomt, want zowel de D90 als de SD kaart zijn op voorraad, alleen de schermprotector is in bestelling. :-[ Mm... voor 6.50 extra kan ik dat wat binnen is alvast vooruit laten verzenden.

Je zult al snel merken dat het echt een stuk beter is RAW. Veel meer te verbeteren zoals de luchten die overbelicht zijn en ik zou gewoon wachten. Komt vanzelf of heb je het al?

Sorry voor late reactie was ff een paar daagjes weg  :friends:

Weer wat besteld van Hong kong daarnet :)

Voor de xbox 360 = GX044S-1.JPG

http://www.focalprice.com/upload/lpic/MS065W.jpg

Voor de GSM : MS065W.jpg

Alles samen was 8 € en een beetje..  :)

Mijn nieuwe aankoop:

Een grip voor me 1000D

EOS-1000D-front-battery-grip.jpg

+

UV filter. (no picture)

UV filter voor bescherming of om echt iets te filteren? Grips zijn wel leuk trouwens, heb je ook extra batterijen?

Ik heb trouwens nog wel een RAW file voor je, die mag je bewerken hoe jij wil. :P Stuur me ff een PM met je MSN, dan kan ik hem zo sturen. :)

50jaar.jpg

YEh 50 mb ziggo internet snelheid alleen haal maar 21 omdat ik een g/card heb dus word kabels spannen.

ook:

1003004006573509.jpg

(300n router/best met 360 meter  bereik lekker snel maar toch ga ik kabels spannen anders moet eerst nog een  n adapter kopen want met g kom ik maar tot 21mb!)

VorigePage 157 of 602Volgende