do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 156 of 602Volgende

nbxtgpa.jpg

[img width=600 height=447]http://foto-uploaden.nl/img4/3aig5ro.jpg

We hebben een nieuwe Computer!!!! (de computer was 329,- & het beeldscherm was €109,-)

Specs:

AMD Athlon Dual Core Proccessor 2.40 Ghz

2 GB Ram

Vista home premium (met gratis upgrade naar windows 7)

ati radeon X1200 videokaart 831 MB

250 GB hardeschijf

beeldscherm van LG (w1943SB-PF) 19''

we hebben een nieuwe computer, omdat de vorige laptop een hele balk met dode pixels had. en toen hadden we Toshiba gebeld en die zeiden dat een nieuw scherm + montagekosten wel €250,- kost.

sorry voor de rommel :P

mooi mooi, ga je zeker veel plezier aan beleven :)

vaak is het verstandiger om eens verder te kijken voor iets nieuws ipv het oude te repareren.

Beeldscherm is zeker een mooie keuze, ziet er strak uit.

ja 250 is best veel. en nu hebben we iets wat helemaal nieuw is, en met veel betere specs.

dus jullie kregen een nieuwe COMPUTER omadat je SCHERM een rij met dode pixels had?

zoiets moet ik ook. waar sluit je die verzekeringen af?

dus jullie kregen een nieuwe COMPUTER omadat je SCHERM een rij met dode pixels had?

zoiets moet ik ook. waar sluit je die verzekeringen af?

Die heeft ze volgens mij zelf gekocht. En niet van de verzekering, moet je maar is nog een keer goed de post doorlezen.

Nog wat games binnen gekregen de afgelopen tijd:

Anno%201404%20Dawn%20of%20Discovery%20cover_thumb%5B1%5D.jpg

260px-Halo_Wars_-_Cover_Art_-_Final.jpg

ninja_blade_cover.jpg

too-human-cover.jpg

"Even" gekocht:

post-19-1222186621.jpg

De Nikon D90 inclusief Nikkor 18-105mm VR kitlens en Fatbox, met daarnaast de Sandisk Ultra II 8GB SDHC, en het Nikon BM-10 beschermingskapje. 8) Dan kan ik ook eindelijk een keer goede foto's maken. :D

Whahahahah niceeeeee :love:

We kunnen bijna wel een keer een fotodag gaan organiseren  :-[

Btw 1 ding: ik vermoord je als je geen RAW foto's maakt :P

Veel beter dan jpeg.

En gebruik lightroom tis je catalogus en je bewerkings programma leest RAW.. top programma. <3

Pc

Ja, ik was al van plan Lightroom te gebruiken. ;) Ik ga trouwens eerst even op JPEG Fine + RAW schieten, dan kan ik de JPG in ieder geval houden en de RAW's bewerken. Als het eenmaal lukt met hele series foto's bewerken, dan ga ik over naar volledig RAW.

Ik hoop wel dat 'ie snel binnenkomt, want zowel de D90 als de SD kaart zijn op voorraad, alleen de schermprotector is in bestelling. :-[ Mm... voor 6.50 extra kan ik dat wat binnen is alvast vooruit laten verzenden.

Nieuw sporthorloge voor als ik ga sporten (fietsen,lopen,zwemmen,enz...)

WACS-SGW100.jpg

80 €

VorigePage 156 of 602Volgende