Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Schaapje op 12 augustus 2009, 19:59
[img width=600 height=447]http://foto-uploaden.nl/img4/3aig5ro.jpg
We hebben een nieuwe Computer!!!! (de computer was 329,- & het beeldscherm was €109,-)
Specs:
AMD Athlon Dual Core Proccessor 2.40 Ghz
2 GB Ram
Vista home premium (met gratis upgrade naar windows 7)
ati radeon X1200 videokaart 831 MB
250 GB hardeschijf
beeldscherm van LG (w1943SB-PF) 19''
we hebben een nieuwe computer, omdat de vorige laptop een hele balk met dode pixels had. en toen hadden we Toshiba gebeld en die zeiden dat een nieuw scherm + montagekosten wel €250,- kost.
sorry voor de rommel
[img width=600 height=447]http://foto-uploaden.nl/img4/3aig5ro.jpg
We hebben een nieuwe Computer!!!! (de computer was 329,- & het beeldscherm was €109,-)
Specs:
AMD Athlon Dual Core Proccessor 2.40 Ghz
2 GB Ram
Vista home premium (met gratis upgrade naar windows 7)
ati radeon X1200 videokaart 831 MB
250 GB hardeschijf
beeldscherm van LG (w1943SB-PF) 19''
we hebben een nieuwe computer, omdat de vorige laptop een hele balk met dode pixels had. en toen hadden we Toshiba gebeld en die zeiden dat een nieuw scherm + montagekosten wel €250,- kost.
sorry voor de rommel
Citaat van Erwin. op 12 augustus 2009, 20:01mooi mooi, ga je zeker veel plezier aan beleven
vaak is het verstandiger om eens verder te kijken voor iets nieuws ipv het oude te repareren.
Beeldscherm is zeker een mooie keuze, ziet er strak uit.
mooi mooi, ga je zeker veel plezier aan beleven
vaak is het verstandiger om eens verder te kijken voor iets nieuws ipv het oude te repareren.
Beeldscherm is zeker een mooie keuze, ziet er strak uit.
Citaat van Schaapje op 12 augustus 2009, 20:07ja 250 is best veel. en nu hebben we iets wat helemaal nieuw is, en met veel betere specs.
ja 250 is best veel. en nu hebben we iets wat helemaal nieuw is, en met veel betere specs.
Citaat van kipneck op 14 augustus 2009, 16:31dus jullie kregen een nieuwe COMPUTER omadat je SCHERM een rij met dode pixels had?
zoiets moet ik ook. waar sluit je die verzekeringen af?
dus jullie kregen een nieuwe COMPUTER omadat je SCHERM een rij met dode pixels had?
Citaat van Robbert op 14 augustus 2009, 16:56dus jullie kregen een nieuwe COMPUTER omadat je SCHERM een rij met dode pixels had?
Die heeft ze volgens mij zelf gekocht. En niet van de verzekering, moet je maar is nog een keer goed de post doorlezen.
dus jullie kregen een nieuwe COMPUTER omadat je SCHERM een rij met dode pixels had?
Die heeft ze volgens mij zelf gekocht. En niet van de verzekering, moet je maar is nog een keer goed de post doorlezen.
Citaat van Tom op 18 augustus 2009, 15:17"Even" gekocht:
De Nikon D90 inclusief Nikkor 18-105mm VR kitlens en Fatbox, met daarnaast de Sandisk Ultra II 8GB SDHC, en het Nikon BM-10 beschermingskapje.
Dan kan ik ook eindelijk een keer goede foto's maken.
"Even" gekocht:
De Nikon D90 inclusief Nikkor 18-105mm VR kitlens en Fatbox, met daarnaast de Sandisk Ultra II 8GB SDHC, en het Nikon BM-10 beschermingskapje. Dan kan ik ook eindelijk een keer goede foto's maken.
Citaat van Pctje op 18 augustus 2009, 16:41Whahahahah niceeeeee :love:
We kunnen bijna wel een keer een fotodag gaan organiseren :-[
Btw 1 ding: ik vermoord je als je geen RAW foto's maakt
Veel beter dan jpeg.
En gebruik lightroom tis je catalogus en je bewerkings programma leest RAW.. top programma. <3
Pc
Whahahahah niceeeeee :love:
We kunnen bijna wel een keer een fotodag gaan organiseren :-[
Btw 1 ding: ik vermoord je als je geen RAW foto's maakt
Veel beter dan jpeg.
En gebruik lightroom tis je catalogus en je bewerkings programma leest RAW.. top programma. <3
Pc
Citaat van Tom op 18 augustus 2009, 16:45Ja, ik was al van plan Lightroom te gebruiken.
Ik ga trouwens eerst even op JPEG Fine + RAW schieten, dan kan ik de JPG in ieder geval houden en de RAW's bewerken. Als het eenmaal lukt met hele series foto's bewerken, dan ga ik over naar volledig RAW.
Ik hoop wel dat 'ie snel binnenkomt, want zowel de D90 als de SD kaart zijn op voorraad, alleen de schermprotector is in bestelling. :-[ Mm... voor 6.50 extra kan ik dat wat binnen is alvast vooruit laten verzenden.
Ja, ik was al van plan Lightroom te gebruiken. Ik ga trouwens eerst even op JPEG Fine + RAW schieten, dan kan ik de JPG in ieder geval houden en de RAW's bewerken. Als het eenmaal lukt met hele series foto's bewerken, dan ga ik over naar volledig RAW.
Ik hoop wel dat 'ie snel binnenkomt, want zowel de D90 als de SD kaart zijn op voorraad, alleen de schermprotector is in bestelling. :-[ Mm... voor 6.50 extra kan ik dat wat binnen is alvast vooruit laten verzenden.