Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 5 september 2009, 11:51Had blijkbaar een meisjes agenda gekocht. Ik vond 'em unisex!
Naja, doe ik er wel wat duct tape overheen.
Had blijkbaar een meisjes agenda gekocht. Ik vond 'em unisex!
Naja, doe ik er wel wat duct tape overheen.
Citaat van Piet Hein op 5 september 2009, 12:31Lol wij krijgen gewoon van de school een agenda.
Dat scheelt weer een blamage als je de verkeerde koopt
Lol wij krijgen gewoon van de school een agenda.
Dat scheelt weer een blamage als je de verkeerde koopt
Citaat van William op 5 september 2009, 13:05Ik heb gewoon een zwarte agenda
Vanmiddag een hoop zooi gekocht in de stad.
Lijkt op die van mij alleen die van mij is mooier
nieuwe nikes, kon het plaatje ook al niet vinden
Maar die van mij zijn mooier xD
poster van playboy en the simpsons
en nog wat nieuwe kleren...
Ik heb gewoon een zwarte agenda
Vanmiddag een hoop zooi gekocht in de stad.
Lijkt op die van mij alleen die van mij is mooier
nieuwe nikes, kon het plaatje ook al niet vinden Maar die van mij zijn mooier xD
poster van playboy en the simpsons
en nog wat nieuwe kleren...
Citaat van William op 6 september 2009, 11:53de ouwe was kapot (als hij net was opgestart begon hij weer opnieuw met opstarten en zo de hele tijd door
echt heel raar, was niet meer te repareren)
Is wel te repareren, heb ik ook gehad, je hoeft alleen maar het besturingssysteem opnieuw te installeren, als je mazzel hebt ben je misschien niet eens ál je bestanden kwijt
de ouwe was kapot (als hij net was opgestart begon hij weer opnieuw met opstarten en zo de hele tijd door
echt heel raar, was niet meer te repareren)
Is wel te repareren, heb ik ook gehad, je hoeft alleen maar het besturingssysteem opnieuw te installeren, als je mazzel hebt ben je misschien niet eens ál je bestanden kwijt
Citaat van anoniemaccount4457 op 6 september 2009, 13:09dat had ik al 2 keer geprobeerd maar werkte helaas niet
en ik ben veel bestanden kwijt
gelukkig had ik ook van veel bestanden een backup gemaakt ;D
dat had ik al 2 keer geprobeerd maar werkte helaas niet
en ik ben veel bestanden kwijt
gelukkig had ik ook van veel bestanden een backup gemaakt ;D
Citaat van Farid. op 6 september 2009, 15:43
Vandaag bij de Bartsmit een stuur gekocht voor de 360, voor 80euro, op internet stond dat er een spel bij zat maar toen ik de doos opende zat er dus niks bij. Heb ze er even over gemaild.
Vandaag bij de Bartsmit een stuur gekocht voor de 360, voor 80euro, op internet stond dat er een spel bij zat maar toen ik de doos opende zat er dus niks bij. Heb ze er even over gemaild.
Citaat van Erwin. op 6 september 2009, 15:52heb je heel goed in de doos gekeken ?
toen ik de doos van me xbox open maakte kon ik ook geen spel vinden terwijl er 2 bij moesten zitten.
Toen ik nog eens goed ging kijken zat er een soort dubbele wand in aan de zijkant daartussen zaten de spellen :S
heb je heel goed in de doos gekeken ?
toen ik de doos van me xbox open maakte kon ik ook geen spel vinden terwijl er 2 bij moesten zitten.
Toen ik nog eens goed ging kijken zat er een soort dubbele wand in aan de zijkant daartussen zaten de spellen :S