do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 148 of 602Volgende

Dat is ook zo, ik heb veel tijd gestoken in het opzetten van die HL2 server. Deze was in het begin altijd druk en vol maar een paar weken later was er niemand meer te vinden. Dat zou dus ook voor COD4 kunnen gelden. :(

en misschien een Wolfenstein ET server, kan iedereen gratis én legaal downloaden!

en misschien een Wolfenstein ET server, kan iedereen gratis én legaal downloaden!

Ja :P met allemaal kick-ass mods?

Ik zag dat citaat staan en dacht das bartjuh :D

Ja :P met allemaal kick-ass mods?

Nee geen mods das kak. Liefst et-pro of jaymod <3

Mijn vader heeft van zijn werk een HTC touch gekregen als agenda, en hij mag elke dag voor 35MB internetten. Dus kan ik af en toe lekker op de bank op Duken.nl. Verder is het echt een toffe telefoon...

htc-touch-hd.jpg

Ja, is een heel leuk dingetje inderdaad!

ik heb nog een htc touch pro in de aanbieding :)

heb gister een nieuwe voor en achetrkantvoor mn psp gekocht voor 8 euro bij mediamarkt

maar hij is tijdelijk

ik spaar namelijk voor nieuwe knoppen L en R triggers en ik wil een LED mod late inbouwe

#miran102#

'k Heb een C905. ;) Wat kostte die Touch Pro bij jou ook alweer? Misschien wil m'n vader hem wel hebben.

voor hoeveel?  ;D

VorigePage 148 of 602Volgende