Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Heisenberg op 25 juli 2009, 20:14
Gisteren aangeschaft vandaag binnen gekregen. Lekkere controller en kan hem ook nog eens voor muis gebruiken
Kan k lekker op bed zitten.
Gisteren aangeschaft vandaag binnen gekregen. Lekkere controller en kan hem ook nog eens voor muis gebruiken Kan k lekker op bed zitten.
Citaat van Tom op 25 juli 2009, 22:57Heb ik ook.
Werkt heel lekker. Zo kun je ook GH en RB doen, de gitaar/drums van de 360 zijn volledig compatibel.
Heb ik ook. Werkt heel lekker. Zo kun je ook GH en RB doen, de gitaar/drums van de 360 zijn volledig compatibel.
Citaat van Erwin. op 25 juli 2009, 23:23ik heb nog een htc touch pro in de aanbieding
'k Heb een C905.
Wat kostte die Touch Pro bij jou ook alweer? Misschien wil m'n vader hem wel hebben.
ik heb nog een htc touch pro in de aanbieding
voor hoeveel? ;D
€250,-
Maar bij interesse stuur maar een PM, alles in doos compleet met extra bureau houder + lader voor htc devices, device ligt momenteel bij de reparateur voor nieuwe covers
zodat die netjes verkocht kan worden.
Back ontopic:
Vandaag op de krabbefoor een senseo gekocht
vorige was kapot
'k Heb een C905.
Wat kostte die Touch Pro bij jou ook alweer? Misschien wil m'n vader hem wel hebben.
voor hoeveel? ;D
€250,-
Maar bij interesse stuur maar een PM, alles in doos compleet met extra bureau houder + lader voor htc devices, device ligt momenteel bij de reparateur voor nieuwe covers zodat die netjes verkocht kan worden.
Back ontopic:
Vandaag op de krabbefoor een senseo gekocht vorige was kapot
Citaat van William op 26 juli 2009, 10:55Lekker, senseo
Mijn ouders hebben gister bij de vrijbuiter een nieuwe barbecue gekocht, dat monster was bijna €500,- :s
Lekker, senseo
Mijn ouders hebben gister bij de vrijbuiter een nieuwe barbecue gekocht, dat monster was bijna €500,- :s
Citaat van William op 26 juli 2009, 18:46lol bij ons heet een zwembad de vrijbuiter
maar ik vind dat soort dingen geen bbq's meer, ik wil de vlammen bij het vlees zien
lol bij ons heet een zwembad de vrijbuiter
maar ik vind dat soort dingen geen bbq's meer, ik wil de vlammen bij het vlees zien