Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Tim. op 18 juli 2009, 20:14Wij krijgen ook zo'n robot grasmaaier want we zijn net naar boerderij verhuist en hebben nog geen grasmaaier maar we hebben nog geen gras dat komt nog netzoals robot grasmaaier
Wij krijgen ook zo'n robot grasmaaier want we zijn net naar boerderij verhuist en hebben nog geen grasmaaier maar we hebben nog geen gras dat komt nog netzoals robot grasmaaier
Citaat van Robbert op 19 juli 2009, 15:54Idd super mooi ding
Hoe groot is hij?
En wat betreft die CoD4 server, dat lijkt me opzich wel een leuk plan, alleen dan moeten er wel mensen zin in hebben en tijd voor over hebben
Ik heb er nu wel zin in om en potje COD4 te spelen. Heb hem gister weer geinstalleerd en na een half uurtje ben ik alweer rank 6.
DukeN kan jij COD4 op je nieuwe server hosten, dat hij 24/7 online is?
Ik zal kijken of het lukt. Ik heb al wat lopen googlen maar het word al veel handwerk. Omdat je weer zit met 3000 versies. Omdat je ik dan ook een "crack" server zou draaien moet men dus dezelfde versie hebben. Mijn HL2DM server update vanzelf en is ook legaal.
Ik ga dus nog even vogelen maar als het teveel werk is om de server bijvoorbeeld bij te houden kan t niet door gaan. Hij moet worden opgezet en daarna draaien. Ik wil niet nog wekelijks lopen kloten met updates etc.
En heb je er al een beetje lopen uitevogelen? Ik heb wel zin in een COD4 potje met de mensen van DukeN.
Nee sorry nog geen tijd voor gehad druk druk druk. Komt nog wel, je kan je vast nog wel even vermaken op andere servers
Hoe zit het hier nu mee? Het is inmiddels al een lange tijd geleden.
Idd super mooi ding
Hoe groot is hij?
En wat betreft die CoD4 server, dat lijkt me opzich wel een leuk plan, alleen dan moeten er wel mensen zin in hebben en tijd voor over hebben
Ik heb er nu wel zin in om en potje COD4 te spelen. Heb hem gister weer geinstalleerd en na een half uurtje ben ik alweer rank 6.
DukeN kan jij COD4 op je nieuwe server hosten, dat hij 24/7 online is?
Ik zal kijken of het lukt. Ik heb al wat lopen googlen maar het word al veel handwerk. Omdat je weer zit met 3000 versies. Omdat je ik dan ook een "crack" server zou draaien moet men dus dezelfde versie hebben. Mijn HL2DM server update vanzelf en is ook legaal.
Ik ga dus nog even vogelen maar als het teveel werk is om de server bijvoorbeeld bij te houden kan t niet door gaan. Hij moet worden opgezet en daarna draaien. Ik wil niet nog wekelijks lopen kloten met updates etc.
En heb je er al een beetje lopen uitevogelen? Ik heb wel zin in een COD4 potje met de mensen van DukeN.
Nee sorry nog geen tijd voor gehad druk druk druk. Komt nog wel, je kan je vast nog wel even vermaken op andere servers
Hoe zit het hier nu mee? Het is inmiddels al een lange tijd geleden.
Citaat van Duken op 20 juli 2009, 06:35Sorry maar die COD4 server word niks. Ik heb er wat mee lopen vogelen maar het onderhoud (updates) is gewoon bout werk. Een legale versie zou ik nog wel willen draaien omdat het updaten dan gewoon soepel verloopt. Maar een COD4 server gaat helaas niet draaien op me homeserver
Sorry maar die COD4 server word niks. Ik heb er wat mee lopen vogelen maar het onderhoud (updates) is gewoon bout werk. Een legale versie zou ik nog wel willen draaien omdat het updaten dan gewoon soepel verloopt. Maar een COD4 server gaat helaas niet draaien op me homeserver
Citaat van Heisenberg op 20 juli 2009, 08:47Van mij mag je ook een legale versie draaien, omdat ik hem zelf legaal heb.
ja en wie heeft hem nog meer legaal? Volgens HeadSh0t en that's it. Dat is ook saai -.-
Ik ben er liever voor om gewoon een spel te zoeken dat makkelijk te onderhouden is + makkelijk te downloaden zoals de vorige keren.
Van mij mag je ook een legale versie draaien, omdat ik hem zelf legaal heb.
ja en wie heeft hem nog meer legaal? Volgens HeadSh0t en that's it. Dat is ook saai -.-
Ik ben er liever voor om gewoon een spel te zoeken dat makkelijk te onderhouden is + makkelijk te downloaden zoals de vorige keren.
Citaat van Farid. op 20 juli 2009, 09:50Of we houden het op HL2 want, in het begin is de server gewoon vol en daarna is er niemand meer... Dus hoeveel nut heeft een eigen server nouals er niemand in zit :-[
Of we houden het op HL2 want, in het begin is de server gewoon vol en daarna is er niemand meer... Dus hoeveel nut heeft een eigen server nouals er niemand in zit :-[