do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 146 of 602Volgende

Klink misschien een beetje raar maar een nieuwe stofzuiger maar geen gewone maar een automatische

•Krachtige stofzuigmotor en twee tegen elkaar in draaiende borstels voor het grovere vuil en loskloppen van het stof.

•Navigeert automatisch om zoveel mogelijk vloeroppervlak te bestrijken

•Is maar 9cm hoog en komt dus ook onder bedden, kasten, banken etc.

•Het onderstel past zich automatisch aan bij overgang van harde vloeren naar vloerkleden of vloerbedekking.

•Herkent automatisch afstapjes en trappen.

•Eenvoudig in gebruik, met slechts 1 knop te starten.

•Gaat vanzelf terug naar zijn homebase om op te laden.

•Het vuil komt in een bakje, u heeft dus geen stofzuigzakken nodig

je kan hem ook boven gebruiken rijd niet van de trap en je kan hem zo op hoge kasten zetten (bij ons 1.5meter) rijd hij ook niet vanaf

Zo word stofzuigen wel leuk:P

roomba560_sideview.jpg

ideaal ding voor mij!

haha

vroeger was het wil je stofzuigen nu doe ik het gewoon zonder dat het gevraagd word

je kan btw ook instellen dat hij het iedere dag om bepaalde tijd doet

das een relax ding zeg :)

mag ik vragen waar je hem vandaan heb en wat de kosten ongeveer waren :)

Denk alleen dat de katten er bij mij mee zullen spelen

wtfzomg, dat is echt ideaal, dat wil ik ook! :P

http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B169828/cid/6001/iRobot_Roomba_560/

380 Euro

het klink misschien veel maar is echt relax je hoeft echt niks te doen je krijgt 2 kastjes erbij die kan je bij deur zetten dat hij er niet doorheen gaat of dat je hij het ziet als nieuwe kamer dat hij daar pas doorheen gaat zodra hij klaar is met kamer

hij maakt echt super schoon onder alles door enz echt super handig

op de site staan nog meer info

Dat is zo f*king geweldig!

Wtf dat ding moet ik hebben!  :D

Nu stofzuig ik zelf mijn eigen kamer:P

Ik had daar al eens van gehoord ja. :P Je hebt ze ook met automatische dweil, die zijn zo'n 450 euro. Van hetzelfde merk heb je ook automatische grasmaaiers. Toen ik laatst bij iemand in Nijmegen overnachtte, zag ik zo'n dingetje door de tuin heen gaan. :P Best cool en niet duur. :D

Ja mijn buurman heeft ook zo een (grasmaaier robot), die meet dan met een soort lasertje hoe hoog het gras is. Op de hoekpunten van het grasveld zitten ook lasers die schijnen van hoek naar hoek, en de grasmaaier weet daardoor wanneer die moet omkeren zegmaar. :P Wel leuk om te zien, om de week ofzo zie ik dan zo een grasmaaiertje door de tuin heen, en die kat van ons er altijd achteraan xD

VorigePage 146 of 602Volgende