do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 145 of 602Volgende

Foto gemaakt vlak bij de stad Groningen:

http://img40.imageshack.us/img40/87/foto0025y.jpg

Was niet hoogste kwaliteit. Stond op fijn ipv super fijn. :)

-edit- ohja je kan nog inzoomen, dan zie je dat de kwaliteit nog super is. :P

Hmm... De foto kwaliteit is wel wat minder...

Als je goed kijkt naar de rood-witte paal dan zie je pixels...

Het was ook niet het beste moment voor een mooie foto. Maar idd er zijn betere gsm's met een fotocamera.

Hmm... De foto kwaliteit is wel wat minder...

Als je goed kijkt naar de rood-witte paal dan zie je pixels...

Ach ja, wat verwacht je dan van een budget touchscreen telefoon van 3 MP :P?

De foto's van dat apparaat zijn gewoonweg fantastisch. Mijn C905 maakt niet zo veel geweldigere foto's. Als je een goede fotocamera wilt, kijk dan naar een dSLR.

De foto's van dat apparaat zijn gewoonweg fantastisch. Mijn C905 maakt niet zo veel geweldigere foto's. Als je een goede fotocamera wilt, kijk dan naar een dSLR.

dSLR  :love: Serieus ik koop deze dingen ook echt niet voor fotos want daar hebk mn dslr voor :)

Maar ik heb nu ongeveer een uur gebeld/wat filmpjes bekeken/60 smsjes ontvangen/ook ongeveer 60 a 70 verstuurd. En heb nog 3 streepjes over. (maar mijn batterij was niet helemaal vol toen ik hem uit de lader haalde want ik moest weg.)

Voor zover ik weet niet te klagen over de batterij dus  O0

Nu het toch over batterijen en accu's gaat, de batterij van mijn iPod Touch laat nog wel eens te wensen over, volle helderheid lekker effe film kijken of gamen er op, na 2 uur is tie zoiezo helemaal empty!

Nu het toch over batterijen en accu's gaat, de batterij van mijn iPod Touch laat nog wel eens te wensen over, volle helderheid lekker effe film kijken of gamen er op, na 2 uur is tie zoiezo helemaal empty!

bij film kijken gaat sowieso heel snel batterij op.

Kost beeld en dan bewegend dat kost nou eenmaal veel

Net een nieuw schoentje besteld:

109576_sd01_2239_tk59.jpg

Toch wel nice, al ben ik niet zo fan van puma :)

Ik heb ook weer 2 nieuwe aankopen: Battlefield 2 en een hoesje voor mijn telefoon :)

14466.jpg

[img width=200 height=200]http://www.bigdennis.com/images/xl/10984.jpg

VorigePage 145 of 602Volgende