Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Tom op 11 juli 2009, 14:32Ik ga 'em denk ik ook halen voor mijn vader. Dat dingetje is trouwens al te koop voor 110 euro.
't Enige waar ik mee zit, is dat de batterijtijd alweer zo kort is. Kan pctje daar misschien meer over vertellen?
Ik ga 'em denk ik ook halen voor mijn vader. Dat dingetje is trouwens al te koop voor 110 euro. 't Enige waar ik mee zit, is dat de batterijtijd alweer zo kort is. Kan pctje daar misschien meer over vertellen?
Citaat van Pctje op 11 juli 2009, 16:15Ik ga 'em denk ik ook halen voor mijn vader. Dat dingetje is trouwens al te koop voor 110 euro.
't Enige waar ik mee zit, is dat de batterijtijd alweer zo kort is. Kan pctje daar misschien meer over vertellen?
Nou hij is inderdaad 110 euro ja
Erg erg fijn telefoontje. Verder weet ik niet hoelang de batterijtijd is... zit nu op 8 uur en heb al mn streepjes nog.
wel al een half uurtje gebeld en wat smsjes gestuurd. Dus moet ff zien.
En handig in gebruik had alleen eerst geen touchscreen maar nu dus wel dat was wel ff wennen maar dat is zo gedaan O0
(zodra ik meer over de batterij weet i'll let you know
)
Ik ga 'em denk ik ook halen voor mijn vader. Dat dingetje is trouwens al te koop voor 110 euro.
Nou hij is inderdaad 110 euro ja
Erg erg fijn telefoontje. Verder weet ik niet hoelang de batterijtijd is... zit nu op 8 uur en heb al mn streepjes nog.
wel al een half uurtje gebeld en wat smsjes gestuurd. Dus moet ff zien.
En handig in gebruik had alleen eerst geen touchscreen maar nu dus wel dat was wel ff wennen maar dat is zo gedaan O0
(zodra ik meer over de batterij weet i'll let you know )
Citaat van filkill op 11 juli 2009, 16:21Ik heb hem 2 dagen intensief gebruikt en de hele dag laten opstaan en er is nog maar 1 streepje weg.
Ik heb hem 2 dagen intensief gebruikt en de hele dag laten opstaan en er is nog maar 1 streepje weg.
Citaat van Tom op 11 juli 2009, 16:38Dan hadden ze bij de test van PhoneArena waarschijnlijk een slechte.
Ze zeiden dat na 1 uur film kijken de batterij het al opgaf. Niet dus.
Maar pctje, 't zou mooi zijn als je 't ook nog laat weten.
Dan hadden ze bij de test van PhoneArena waarschijnlijk een slechte. Ze zeiden dat na 1 uur film kijken de batterij het al opgaf. Niet dus.
Maar pctje, 't zou mooi zijn als je 't ook nog laat weten.
Citaat van William op 11 juli 2009, 18:17Foto gemaakt vlak bij de stad Groningen:
http://img40.imageshack.us/img40/87/foto0025y.jpg
Was niet hoogste kwaliteit. Stond op fijn ipv super fijn.
-edit- ohja je kan nog inzoomen, dan zie je dat de kwaliteit nog super is.
Foto gemaakt vlak bij de stad Groningen:
http://img40.imageshack.us/img40/87/foto0025y.jpg
Was niet hoogste kwaliteit. Stond op fijn ipv super fijn.
-edit- ohja je kan nog inzoomen, dan zie je dat de kwaliteit nog super is.