do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 143 of 602Volgende

Kek toestelletje Lajos, ziet er top uit! O0

Ik heb hem gisteren ook gekocht. Ik vindt dit echt een top toestel  :)

Ik heb een vraagje aan jou Fillkill, misschien weet jij antwoord:

Als ik een wallpaper in wil stellen bij display en verlichting > achtergrond bij instellingen moet ik hem steeds bijsnijden. Dat is irritant, want dit is na mijn idee helemaal niet nodig. :-[ Als ik een wallpaper wil instellen bij mijn bestanden > afbeeldingen > afbeelding selecteren > instellen als achtergrond dan vraagt hij dat ook.

Het wil wel lukken bij instellingen > display en verlichting > achtergrond en dan vervolgens gelijk de afbeelding selecteren. Maar zodra ik op Afbeeldingen klik en dan een afbeelding selecteer vraagt hij vervolgens weer om bijsnijden wat ik dus helemaal niet wil.

Kan ik dit uitschakelen of op een andere manier oplossen, zodat ik gewoon even snel de achtergrond kan veranderen bij mijn bestanden > afbeeldingen?

Hopelijk is het duidelijk.

Ik denk niet dat je dat afbeelding bijsnijden kan uitschakelen. Je moet het kadertje van uitsnijden gewoon op zijn grootste zetten. En dan heb je meestal heel je afbeelding als achtergrond. Als je afbeelding te groot is moet je op de pc de afbeelding misschien in de verhoudingen van de star zetten. Zodat je de hele afbeelding als achtergrond hebt.

Guitar Hero World Tour Full (Wii)

Gekocht voor €164,- bij consoleshop.nl

Guitar_Hero_World_Tour_en_Full_Band_Wii.jpg

Ik denk niet dat je dat afbeelding bijsnijden kan uitschakelen. Je moet het kadertje van uitsnijden gewoon op zijn grootste zetten. En dan heb je meestal heel je afbeelding als achtergrond. Als je afbeelding te groot is moet je op de pc de afbeelding misschien in de verhoudingen van de star zetten. Zodat je de hele afbeelding als achtergrond hebt.

Ja maar dan nog vraagt hij of je de afbeelding wilt bijsnijden. :-[

jeeej... Heb 2 hele mooie dingen gekregen voor me verjaardag!

1x een Tamiya 1/16 King Tiger!  - Helaas de versie zonder geluid...

56017.jpg

1x een Tamiya 1/16 Gepard!

[img width=330 height=250]http://www.geocities.com/davesrcmodels/images/pict45.jpg

:celb: :celb:

lol daar sluit ik me bij aan heb em ook gekocht mooi toestelletje <3

Die Samsung Star is maar 150 euro zonder abbo  :o

VorigePage 143 of 602Volgende