Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 15 december 2008, 18:54En Tom dan zou ik van jou willen horen wat VLOTTEN is O0
vlot·ten vlotte, h, i gevlot 1 in vlotten vervoeren: hout ~ 2 drijven: ~de balken 3 gemakkelijk gaan; opschieten: het werk wil maar niet ~
En Tom dan zou ik van jou willen horen wat VLOTTEN is O0
vlot·ten vlotte, h, i gevlot 1 in vlotten vervoeren: hout ~ 2 drijven: ~de balken 3 gemakkelijk gaan; opschieten: het werk wil maar niet ~
Citaat van Farid. op 15 december 2008, 19:12Vlotten zijn van die dingen waar je op kunt gaan om over water te komen.
Maar dat is niet wat jij bedoelt in je zin.
Maar back to topic O0
Binnenkort heb ik (me zusje) een R4 kaart
Vlotten zijn van die dingen waar je op kunt gaan om over water te komen.
Maar dat is niet wat jij bedoelt in je zin.
Maar back to topic O0
Binnenkort heb ik (me zusje) een R4 kaart
Citaat van Tom op 15 december 2008, 19:17Nee, daar heb je dat van Luc voor. Ik wil niet alles voorzeggen.
Maar mooi van dat R4 dingetje, ik heb er ook nog steeds één nodig... O, even tussendoor: ik zit me al de hele tijd rot te zoeken of er enige projecten zijn voor het emuleren van de WII of 360. Ik geloof dat er niet echt emu's zijn hè?
Nee, daar heb je dat van Luc voor. Ik wil niet alles voorzeggen. Maar mooi van dat R4 dingetje, ik heb er ook nog steeds één nodig... O, even tussendoor: ik zit me al de hele tijd rot te zoeken of er enige projecten zijn voor het emuleren van de WII of 360. Ik geloof dat er niet echt emu's zijn hè?
Citaat van William op 16 december 2008, 11:34Lekker bezig met nederlands hier, hehe.
haha lol,
zeg Robin, Hoe lang duurt dat bij jou ongeveer als je een game besteld van gamehubs ?
Lekker bezig met nederlands hier, hehe.
haha lol,
zeg Robin, Hoe lang duurt dat bij jou ongeveer als je een game besteld van gamehubs ?
Citaat van William op 16 december 2008, 16:28Ik zou best in België willen wonen, ze zijn goed in eeeeeuuuuuh... laten we het houden op een gezellig, soms wat raar volkje onder Nederland en boven Frankrijk!
Ik zou best in België willen wonen, ze zijn goed in eeeeeuuuuuh... laten we het houden op een gezellig, soms wat raar volkje onder Nederland en boven Frankrijk!