vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 108 of 602Volgende

Ik zou best in België willen wonen, ze zijn goed in eeeeeuuuuuh... laten we het houden op een gezellig, soms wat raar volkje onder Nederland en boven Frankrijk!

haha lol, wat bedoel je zo al ?

Je moet je niet inhouden hoor  ;D

Ik bedoel van, dat België nou niet echt een bekend land is en dat ze niet echt iets hebben waar ze beroemd om zijn in de wereld. Als je bijvoorbeeld aan een Amerikaan naar Belgium vraagt zou hij denken dat je het over kauwgom hebt ofzo... 

Ik bedoel van, dat België nou niet echt een bekend land is en dat ze niet echt iets hebben waar ze beroemd om zijn in de wereld. Als je bijvoorbeeld aan een Amerikaan naar Belgium vraagt zou hij denken dat je het over kauwgom hebt ofzo... 

lol = de Belgische frietjes !!! de belgische wafels ! die zijn toch bekend ?

lol = de Belgische frietjes !!! de belgische wafels ! die zijn toch bekend ?

nee hoor, dat is iets typisch Belgisch maar daar staan jullie niet bekend om.

p4.jpe

R4 met 2 gig

Voor me zusje  :P

Waar gekocht?

Vandaag wat crackling tails gekocht  :P

19 stuks voor 7.50 €

dat zijn crackling tails =

(die in het begin alleen,dus zonder fluut, die andere heb ik niet)

En dat filmpje schiet er ongeveer 75 af in 30 seconden, of telt dat als 1 pot en heb jij er daar 19 van? Da's dan wel erg goedkoop. ;)

En dat filmpje schiet er ongeveer 75 af in 30 seconden, of telt dat als 1 pot en heb jij er daar 19 van? Da's dan wel erg goedkoop. ;)

nee lol, zo veel geld heb nu ook weer niet.

Maar ik knip de lond in stukken want anders is alles in 1 keer weg  >:(

Nou ja, 19 schoten is ook best leuk voor 7,50. ;)

VorigePage 108 of 602Volgende