Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 15 december 2008, 18:05Ik ben zwaar teleurgesteld.
@DukeN: ja, dat kan natuurlijk ook. xD
haha tja, ik was toch niet de enige die zo dacht... (stam:denken, verledentijd:dacht) ;D => goed hé :s
Stam = smelt. Verledentijd = +te. Smeltte.
Ik ben zwaar teleurgesteld.
@DukeN: ja, dat kan natuurlijk ook. xD
haha tja, ik was toch niet de enige die zo dacht... (stam:denken, verledentijd:dacht) ;D => goed hé :s
Stam = smelt. Verledentijd = +te. Smeltte.
Citaat van Tom op 15 december 2008, 18:12Ja ja. Vooral als je dat streepje de andere kant op zet: è. 't Is een Accent à grave, gemakkelijk te onthouden omdat je ook zo'n dingetje op de a zet.
Ja ja. Vooral als je dat streepje de andere kant op zet: è. 't Is een Accent à grave, gemakkelijk te onthouden omdat je ook zo'n dingetje op de a zet.
Citaat van Tom op 15 december 2008, 18:15Ahem.
Belgen schijnen beter te spellen dan Nederlanders. Alleen het uitspreken wil af en toe niet vlotten...
Ahem. Belgen schijnen beter te spellen dan Nederlanders. Alleen het uitspreken wil af en toe niet vlotten...
Citaat van William op 15 december 2008, 18:50Ahem.
Belgen schijnen beter te spellen dan Nederlanders. Alleen het uitspreken wil af en toe niet vlotten...
ssssssssssssssssst :redface:
edit: ik heb vandaag trouwens een prachtige nieuwe cactussen gekocht, dat is volgens mij ook zo'n beetje de enige plant die ik bij kan houden!
Ahem.
ssssssssssssssssst :redface:
edit: ik heb vandaag trouwens een prachtige nieuwe cactussen gekocht, dat is volgens mij ook zo'n beetje de enige plant die ik bij kan houden!