wo. mei 28th, 2025
Home » Forum
Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 44 of 602Volgende

heb hem ook laten ombouwen met wii key .. ik ben nu mario kart aan het spelen , werkt perfect  O0

met een omgebouwde wii kan je gebrande spellen spelen.  O0 O0

als je iets laat ombouwen wordt alles op eens goed koper

ik zou mijn psp laten ombouwen alleen  die jongen zij opeens dat hij het niet meer deed, nou lekker dan  :buck:

dan voel je redelijk ge..... door die vent

net niewe comp gekocht, valt tegen :'( :P

niet aan te raden! zit een 19inch beeldscherm bij.

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl/ho/WF25a/36757-37161-188061-188061-188061-80627281.html

compaq-sr5000.jpg

mooie pc. jammer alleen van dat 19'' scherm ja. maarja , als je je werk ermaar op kan doen toch? :peace:

heb em eigenlijk gister al binnen gekregen , maar dat maakt em niet minder nieuw :

http://www.bellen.com/gsmtoestellen/HTC%20P3300.jpg

en ja , je kan er ook mee bellen :cool2: O0

@Cancan, welk model is het?

compaq/hp SR5205NL (KC765AA)

de pc zelf valt niet tegen, maar vista valt tegen en hij loopt vaak vast :geheim:

ik blijf maar gwn achter mijn dells zitten :D

owja, foto is ander model maar lijkt erop.

Zet XP erop ;) Dat zal al veel schelen!

heb ik ookal geprobeert, NIET DOEN...want dan wordt je pc juist traag en gaat hij het minder vaak doen. Ik heb nu vista er weer opzitten

mijn pa heeft een instalatie cd gekregen van iemand die heel erg veel me pc's doet, en zelfs hem is het niet gelukt  >:(

stomme (...) Vista >:( :heelboos:

heb ik ookal geprobeert, NIET DOEN...want dan wordt je pc juist traag en gaat hij het minder vaak doen. Ik heb nu vista er weer opzitten

mijn pa heeft een instalatie cd gekregen van iemand die heel erg veel me pc's doet, en zelfs hem is het niet gelukt  >:(

lol? met alle respect: wat praat je dom?

lol? met alle respect: wat praat je dom?

??? wat doe ik nu weer verkeerd :geheim:

VorigePage 44 of 602Volgende