wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Handleiding - VPN verbinding en anoniem downloaden

VorigePage 3 of 16Volgende

zijn er geen gratis diensten van VPN?

Nee helaas niet. Maar dit is voor een paar euro perfect te doen. :)

Je hebt wel gratis VPN aanbieders maar deze zijn erg traag en onvoorspelbaar. Dus voor een stabiele veilige VPN is een (eenvoudig) abonnementje bij een VPN aanbieder wel aan te raden.

Dit werkt echt super, dank jullie. Ik heb er nooit eerder aan gedacht om een VPN account te nemen omdat het zo duur was. Maar voor dit bedrag is het echt wel super fijn. De app werkt ook goed op mijn Andriod, heel leuk. Ik weet alleen niet waarom ik de app zo gebruiken op mijn telefoon. ;) maar wel leuk dat hij er is. VPN op mijn telefoon. Haha ben blij dat het werkt op mijn computer. :goed:

Is hier iemand die PIA heeft draaien op een synology?
Ik weet dat het mogelijk is om de verbinding op te bouwen maar ik zit met de te gebruiken poorten.
Als je de windows client start kan je door met je muispijl over het icoon te gaan zien welke poorten er open staan voor torrentverkeer. Deze poorten zijn elke keer anders. Maar hoe los je dit op met de synology?

Thanks!

kan ik een pia account delen met de buurman zodat we bv ieder de helft van het abbonement betalen ?

Dat is helemaal geen probleem. Je kunt zelfs 5 verbindingen tegelijk opzetten . :)

Ik deel t abonnement ook met een maatje.

word de downloadsnelheid dan niet langzamer als het op meerdere computers gebruikt word ?

Nee hoor dat maakt niks uit. Je behoud je eigen download snelheid van je provider. Dat staat los of je het VPN account alleen of met 5 mensen gebruikt. 

Kun je deze en op je Windows Desktop en laptop en tablet en Android phone tegelijk gebruiken? 

Thanks, 

Stoneboy 

VorigePage 3 of 16Volgende