Handleiding - VPN verbinding en anoniem downloaden
Citaat van Duken op 18 december 2016, 07:4110 uur geleden zei Gast Draak2016:Werkt de PIA VPN ook met Usenet in combinatie met SSL?
Ja hoor, dat is helemaal geen probleem. Je download dan via je VPN provider over SSL. Beetje veel van het goede
maar het kan perfect.
10 uur geleden zei Gast Draak2016:Werkt de PIA VPN ook met Usenet in combinatie met SSL?
Ja hoor, dat is helemaal geen probleem. Je download dan via je VPN provider over SSL. Beetje veel van het goede maar het kan perfect.
Citaat van William op 20 december 2016, 14:1854 minuten geleden zei Gast Handleiding CyberGhost:Mag ik Duken aan zijn woord houden??
Hoe bedoel je, anders probeer je het toch? Je kan de dienst 7 dagen gratis uitproberen.
54 minuten geleden zei Gast Handleiding CyberGhost:Mag ik Duken aan zijn woord houden??
Hoe bedoel je, anders probeer je het toch? Je kan de dienst 7 dagen gratis uitproberen.
Citaat van Demo op 20 december 2016, 15:23Kan/wil Duken een handleiding maken voor Cyberghost. Deze kost momenteel € 21,50 per jaar.
Kan/wil Duken een handleiding maken voor Cyberghost. Deze kost momenteel € 21,50 per jaar.
Citaat van William op 20 december 2016, 15:4926 minuten geleden zei Gast cyberghost:Kan/wil Duken een handleiding maken voor Cyberghost. Deze kost momenteel € 21,50 per jaar.
Dat is een tijdelijke actie, normaal kost deze 49.99 per jaar. De reviews zijn ook niet erg goed en heeft niet de onbeperkte bandbreedte.
Conclusie CyberGhost VPN
CyberGhost VPN heeft een no-log beleid maar toch weten ze hoeveel bandbreedte ik verbruik. Dit stuit tegen hun principe van gratis internet en geen logs. Ik als gebruiker zal toch moeten worden gevolgd met de consequentie van mogelijk mij te blokkeren wanneer ik over mijn limiet ga. Weer het big brother is watching you gevoel!!!debestevpn.nl.cyberghost-vpn
En PIA is voor ons nog steeds de goedkoopste en beste VPN client zonder gekke limieten, logs en gedoe.
26 minuten geleden zei Gast cyberghost:Kan/wil Duken een handleiding maken voor Cyberghost. Deze kost momenteel € 21,50 per jaar.
Dat is een tijdelijke actie, normaal kost deze 49.99 per jaar. De reviews zijn ook niet erg goed en heeft niet de onbeperkte bandbreedte.
Conclusie CyberGhost VPN
CyberGhost VPN heeft een no-log beleid maar toch weten ze hoeveel bandbreedte ik verbruik. Dit stuit tegen hun principe van gratis internet en geen logs. Ik als gebruiker zal toch moeten worden gevolgd met de consequentie van mogelijk mij te blokkeren wanneer ik over mijn limiet ga. Weer het big brother is watching you gevoel!!!
debestevpn.nl.cyberghost-vpn
En PIA is voor ons nog steeds de goedkoopste en beste VPN client zonder gekke limieten, logs en gedoe.
Citaat van cookiesmonster op 21 december 2016, 08:12Heeft iemand ook een instructie voor PIA icm Synolgy en torrent downloads?
Ik heb de VPN verbinding inmiddels werkend maar zit een beetje in mijn maag met de portforwarding.
PIA heeft namelijk maar een aantal servers waarop dit kan voor torrent verkeer. Normaliter heb ik geen problemen om dit in te stellen maar met een VPN er tussen vind ik het toch lastiger.
Heeft iemand ook een instructie voor PIA icm Synolgy en torrent downloads?
Ik heb de VPN verbinding inmiddels werkend maar zit een beetje in mijn maag met de portforwarding.
PIA heeft namelijk maar een aantal servers waarop dit kan voor torrent verkeer. Normaliter heb ik geen problemen om dit in te stellen maar met een VPN er tussen vind ik het toch lastiger.
Citaat van Demo op 23 december 2016, 12:18Bij instellingen kun je Pia configureren met de volgende onderwerpen:
Pia Mace Dit kan alleen als ik de volgende inschakel en dat is
VPN Kill switch en hier krijg ik een opmerking dat ik dit wellicht beter niet kan doen omdat dit problemen met de verbinding kan geven.
DNS Leak protection idem als Kill switch.
Deze worden dus door de leverancier afgeraden.
Welke problemen kunnen hierdoor ontstaan? en hoe dan op te lossen?
Nic.
Bij instellingen kun je Pia configureren met de volgende onderwerpen:
Pia Mace Dit kan alleen als ik de volgende inschakel en dat is
VPN Kill switch en hier krijg ik een opmerking dat ik dit wellicht beter niet kan doen omdat dit problemen met de verbinding kan geven.
DNS Leak protection idem als Kill switch.
Deze worden dus door de leverancier afgeraden.
Welke problemen kunnen hierdoor ontstaan? en hoe dan op te lossen?
Nic.
Citaat van Duken op 24 december 2016, 06:49Je kan dit het beste zelf proberen en ervaren. Door de opties aan te zetten zoals kill switch word je internet verbinding op je computer gestopt als je niet meer bent verbonden met PIA. Dat is een extra stukje beveiliging, je kan er ook voor kiezen om alleen PIA te starten als je bijvoorbeeld gaat downloaden.
Je kan dit het beste zelf proberen en ervaren. Door de opties aan te zetten zoals kill switch word je internet verbinding op je computer gestopt als je niet meer bent verbonden met PIA. Dat is een extra stukje beveiliging, je kan er ook voor kiezen om alleen PIA te starten als je bijvoorbeeld gaat downloaden.