Handleiding - VPN verbinding en anoniem downloaden
Citaat van William op 2 oktober 2018, 14:298 minuten geleden zei Victor Rent:Lekker Nederlandse tv kijken via VPN van PIA
Fijn om te horen dat de VPN dient ook goed werkt!
Je kan nu (als het goed is) via je VPN connectie ook gebruik maken van Netflix. Dat kunnen andere VPN providers niet, hoe ze het hebben gedaan weet ik overigens niet. Maar dat is ook een dikke plus.
8 minuten geleden zei Victor Rent:Lekker Nederlandse tv kijken via VPN van PIA
Fijn om te horen dat de VPN dient ook goed werkt! Je kan nu (als het goed is) via je VPN connectie ook gebruik maken van Netflix. Dat kunnen andere VPN providers niet, hoe ze het hebben gedaan weet ik overigens niet. Maar dat is ook een dikke plus.
Citaat van Duken op 12 januari 2019, 10:41De handleiding is volledig bijgewerkt naar de nieuwste versie. Deze nieuwe client heeft een verbeterde interface en een versimpelde installatie procedure. Zeer fijne update van PIA!
De handleiding is volledig bijgewerkt naar de nieuwste versie. Deze nieuwe client heeft een verbeterde interface en een versimpelde installatie procedure. Zeer fijne update van PIA!
Citaat van 1patrick35 op 23 januari 2019, 19:19Hoi, ik heb nu ook een Pia VPN besteld.
Nu vroeg ik me af, kan ik nu ook zonder zorgen torrents streamen via Kodi, of is dat sowieso niet verstandig ook met een VPN verbinding actief?
Hoi, ik heb nu ook een Pia VPN besteld.
Nu vroeg ik me af, kan ik nu ook zonder zorgen torrents streamen via Kodi, of is dat sowieso niet verstandig ook met een VPN verbinding actief?
Citaat van Demo op 23 januari 2019, 21:001 uur geleden zei 1patrick35:Hoi, ik heb nu ook een Pia VPN besteld.
Als je tijdens het streamen je VPN aan hebt staan, heb je een geheel ander IP-adres en is er ook niets van jou te achterhalen.
1 uur geleden zei 1patrick35:Hoi, ik heb nu ook een Pia VPN besteld.
Als je tijdens het streamen je VPN aan hebt staan, heb je een geheel ander IP-adres en is er ook niets van jou te achterhalen.
Citaat van William op 23 januari 2019, 21:432 uur geleden zei 1patrick35:Nu vroeg ik me af, kan ik nu ook zonder zorgen torrents streamen via Kodi, of is dat sowieso niet verstandig ook met een VPN verbinding actief?
Dat klopt helemaal wat Drifter zegt. Al het verkeer naar buiten op je machine gaat via de VPN. Dus bijvoorbeeld spelen van een spelletje, kijken van Youtube of gebruik van Kodi gaat via de VPN.
2 uur geleden zei 1patrick35:Nu vroeg ik me af, kan ik nu ook zonder zorgen torrents streamen via Kodi, of is dat sowieso niet verstandig ook met een VPN verbinding actief?
Dat klopt helemaal wat Drifter zegt. Al het verkeer naar buiten op je machine gaat via de VPN. Dus bijvoorbeeld spelen van een spelletje, kijken van Youtube of gebruik van Kodi gaat via de VPN.
Citaat van 1patrick35 op 23 januari 2019, 22:28Wow mannen, ik wilde jullie allereerst bedanken voor jullie snelle reacties, zo snel had ik niet verwacht 🙂
Nu mijn tweede vraag. In mijn instellingen van PIA stond de server op AUTO, en hij koos Frankrijk. Mijn download snelheid lag toen rond de 50mbps. Nu heb ik hem handmatig op Nederland gezet, en nu heb ik de volle Ziggo snelheid van bijna 200mbps. Mijn vraag is, kan ik heb nu gewoon op Nederland laten staan, of beter op AUTO?
Wow mannen, ik wilde jullie allereerst bedanken voor jullie snelle reacties, zo snel had ik niet verwacht 🙂
Nu mijn tweede vraag. In mijn instellingen van PIA stond de server op AUTO, en hij koos Frankrijk. Mijn download snelheid lag toen rond de 50mbps. Nu heb ik hem handmatig op Nederland gezet, en nu heb ik de volle Ziggo snelheid van bijna 200mbps. Mijn vraag is, kan ik heb nu gewoon op Nederland laten staan, of beter op AUTO?
Citaat van Demo op 24 januari 2019, 05:337 uur geleden zei 1patrick35:Mijn vraag is, kan ik heb nu gewoon op Nederland laten staan, of beter op AUTO?
Als je via een Nederlandse server je maximale snelheid haalt van 200 Mbps is dat de meest ideale instelling en ook dan heb je een ander IP-adres dan je oorspronkelijke.
7 uur geleden zei 1patrick35:Mijn vraag is, kan ik heb nu gewoon op Nederland laten staan, of beter op AUTO?
Als je via een Nederlandse server je maximale snelheid haalt van 200 Mbps is dat de meest ideale instelling en ook dan heb je een ander IP-adres dan je oorspronkelijke.
Citaat van Duken op 24 januari 2019, 05:44Goede service op Duken.nl
Ik heb mijn PIA op mijn telefoon op auto staan en op mijn pc op de servers in Nederland. Het kan wel eens voorkomen dat de servers in Nederland traag voelen maar als je opnieuw verbind of op Auto plaats is het weer verholpen. Misschien is dan de server over belast of zijn ze bezig met werkzaamheden.
Maar mijn PIA cliënt staat altijd aan. Bij het starten van Windows 10 komt hij netjes op
Advies is dus te doen wat goed voelt. En ook hier klopt het wat drifter zegt, bij elke optie die is gebruikt is je VPN actief en je persoonlijke IP adres niet te achterhalen. 🤗
Goede service op Duken.nl
Ik heb mijn PIA op mijn telefoon op auto staan en op mijn pc op de servers in Nederland. Het kan wel eens voorkomen dat de servers in Nederland traag voelen maar als je opnieuw verbind of op Auto plaats is het weer verholpen. Misschien is dan de server over belast of zijn ze bezig met werkzaamheden.
Maar mijn PIA cliënt staat altijd aan. Bij het starten van Windows 10 komt hij netjes op
Advies is dus te doen wat goed voelt. En ook hier klopt het wat drifter zegt, bij elke optie die is gebruikt is je VPN actief en je persoonlijke IP adres niet te achterhalen. 🤗
Citaat van 1patrick35 op 24 januari 2019, 16:44Bedankt voor de info, het geeft me wel een wat veiliger gevoel.
Bedankt voor de info, het geeft me wel een wat veiliger gevoel.
Citaat van Lunaris op 26 januari 2019, 13:46Is het niet gewoon beter om een ip filter te gebruiken bij torrents ipv een VPN tunnel waarbij je betaalgegegevens achterlaat? Ikzelf gebruik http://list.iblocklist.com/?list=bt_level1&fileformat=p2p&archiveformat=gz en laat o.a. geen ongeëncrypteerde traffic toe.
Is het niet gewoon beter om een ip filter te gebruiken bij torrents ipv een VPN tunnel waarbij je betaalgegegevens achterlaat? Ikzelf gebruik http://list.iblocklist.com/?list=bt_level1&fileformat=p2p&archiveformat=gz en laat o.a. geen ongeëncrypteerde traffic toe.