wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Handleiding - Downloaden met qBittorrent en gebruik maken van de interne torrent zoekmachine

VorigePage 3 of 4Volgende

Uitgebreide uitleg maar inmiddels ziet qBittorrent er heel anders uit,ik heb nu versie 4.03 en ik werk met macOS 10.13.3. en kan die ingebouwde zoekmachine niet vinden.

Ik draai hem hier op Windows (v 4.03) en is nog het zelfde. Ik denk dat de macOS versie anders is. Waarschijnlijk heb je daar niet de pyton plugin en kan je de zoekmachine niet gebruiken. :( Jammer, dat wisten we niet.

Ja daar zal het aan liggen wie weet wordt het er in toekomst nog aan toegevoegd 

Hoe weet ik nou zeker dat qBittorrent alleen met vpn werkt?

Welke VPN dienst heb je actief? Als je je VPN actief hebt op je OS zou je alleen via je VPN dienst / software naar buiten kunnen communiceren. Dat staat dan los van de software op je OS zoals qbitorrent of je browser.

Dank je wel,ik gebruik PIA maar ik weet niet hoe ik die in moet stellen is het bv handig om die killswitch aan te zetten?

Schermafbeelding 2018-03-27 om 12.43.59.png

Ja de kill switch is een erg goede toevoeging. Stel dat je vpn de verbinding verliest kan je torrent client terug vallen op je provider en is je op adres zichtbaar voor de buitenwereld. 

Met de kill switch is er geen internet verbinding mogelijk zonder een actieve vpn connectie.

Zet je kill switch dus aan :)

Die ga ik dus aan zetten,zijn er nog meer van dat soort instellingen die ik moet bewerken?

7 minuten geleden zei peterp0st:

Die ga ik dus aan zetten,zijn er nog meer van dat soort instellingen die ik moet bewerken?

De opties 'Automatisch opstarten bij het inloggen' en  'Automatisch verbinden bij opstarten'  kun je het beste ook aanzetten. :)

Ha Duken,

Bedankt voor de handleiding.

Ik loop met de installatie tegen wat probleempjes aan en hoop dat je me kunt helpen.

Het eerste probleem is dat de database met zoekmachineplugins niet bereikbaar is.
Wellicht een tijdelijk probleem ?

image.png.26610998eeb91a02c71ec04730ed51a3.png

Vervelender is dat Comodo alle verschillende C_Python.exe_xxxx.cmd opdrachten in Quarantaine zet, zodra ik de zoekfunctie activeer. Ik heb geprobeerd om de Python34-map uit te sluiten voor Auto-containment, maar dit werkt niet.

image.png.42d3a3c96fb96ddb08e010dac8cc9990.png

Een andere oplossing voor dit probleem ??

Tnx !!

image.png

VorigePage 3 of 4Volgende