wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Handleiding - Downloaden met qBittorrent en gebruik maken van de interne torrent zoekmachine

VorigePage 4 of 4

Ai wat vervelend @HappyFace. Het ophalen van de zoekmachine zou weer moeten werken. Was vast een probleem bij de hosting van qbittorrent.

De andere melding is lastig, dat lijkt op een strenge antivirus controle. Kan je deze tijdelijk uitschakelen? Ik heb het ook niet eerder gehoord. :(

@Duken

De update van de zoekmachines werkt inderdaad weer ^_^

Wanneer ik in Comodo de Auto-containment (tijdelijk) disable, kan ik netjes een zoekopdracht uitvoeren.
Wanneer de Auto-Containment echter weer aanstaat, blijft Comodo veelvuldig "rammelen".
Omdat het nogal veel verschillende programma's lijken die opgestart worden, biedt de Comodo optie "don't isolate it again" ook niet echt een oplossing.

Het is natuurlijk niet fijn als ik in het vervolg altijd eerst een deel van mijn Internet Security moet uitzetten, voordat ik "vreemde" bestanden ga ophalen.

Hopelijk weet iemand een betere oplossing ???

Alvast bedankt !!!

ik zit met een probleem 

gisteren heb ik een vpn verbinding gemaakt en heb qbittorrent v4.1.8 op de pc staan .

ik zeg heerlijk ben niet van de slimste daar in ,nu ik kan niet downloaden onderaan staat er netwerkcomfiguratie probleem hoe kan ik dat oplossen

onderaan staat een soort flam een foto weet ik niet hoe ik dat moet doen sorry

ik zit met een probleem 

gisteren heb ik een vpn verbinding gemaakt en heb qbittorrent v4.1.8 op de pc staan .

ik zeg heerlijk ben niet van de slimste daar in ,nu ik kan niet downloaden onderaan staat er netwerkcomfiguratie probleem hoe kan ik dat oplossen

onderaan staat een soort flam een foto weet ik niet hoe ik dat moet doen sorry

downloaden via qbittorrent. Nu krijg ik steeds een geel icoontje i.p.v. een groene met de melding: "geen directe verbinding, kan komen door netwerkconfiguratie problemen. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

8 minuten geleden zei polleke1950:

ik zit met een probleem 

Hoi @polleke1950

Jouw probleem wordt volgens mij echt niet sneller opgelost als je het zelfde verhaal in meerdere topics neer gaat zetten. Dat werkt alleen maar verwarrend.

sorry was niet mijn bedoeling hoor

VorigePage 4 of 4