Handleiding - Downloaden met qBittorrent en gebruik maken van de interne torrent zoekmachine
Citaat van Demo op 10 december 2016, 09:33Zojuist zei Gast Gast Sandra:Ook bij mij gaat alles goed tot het installeren van python.
Zie onderstaand screenshot. Hoe is dit te verhelpen?
Zojuist zei Gast Gast Sandra:Ook bij mij gaat alles goed tot het installeren van python.
Zie onderstaand screenshot. Hoe is dit te verhelpen?
Citaat van Demo op 23 maart 2017, 14:08Mot ik nu voor de 'veilige verbinding (SSL)' de precies dezelfde gegevens invullen als bij mij Payserver ?
![]()
![]()
Mot ik nu voor de 'veilige verbinding (SSL)' de precies dezelfde gegevens invullen als bij mij Payserver ?
Citaat van William op 23 maart 2017, 15:50Nee joh puppy. Voor qBittorrent heb je geen Usenet abonnement nodig. Je zit nu in de email instellingen, hiermee kan je aangeven dat je bijvoorbeeld een email krijgt als je download is voltooit.
Nu ik aan het typen ben zie ik ook nzbvortex...? Wat is dat binnen qbittorrent? Hu?
Nee joh puppy. Voor qBittorrent heb je geen Usenet abonnement nodig. Je zit nu in de email instellingen, hiermee kan je aangeven dat je bijvoorbeeld een email krijgt als je download is voltooit.
Nu ik aan het typen ben zie ik ook nzbvortex...? Wat is dat binnen qbittorrent? Hu?
Citaat van Demo op 23 maart 2017, 15:564 minuten geleden zei Draakie:Nee joh puppy. Voor qBittorrent heb je geen Usenet abonnement nodig
Doel zuiver op veilige verbinding (SSL) ,wat moet ik dan voor gegevens invullen dan????
4 minuten geleden zei Draakie:Nee joh puppy. Voor qBittorrent heb je geen Usenet abonnement nodig
Doel zuiver op veilige verbinding (SSL) ,wat moet ik dan voor gegevens invullen dan????
Citaat van Duken op 23 maart 2017, 18:39Ik zal ook even voor je zoeken. Wist ook niet van een SSL toevoeging op qbittorrent en waar je het voor kan gebruiken.
Ik zal ook even voor je zoeken. Wist ook niet van een SSL toevoeging op qbittorrent en waar je het voor kan gebruiken.
Citaat van Demo op 23 maart 2017, 19:1332 minuten geleden zei Duken:Ik zal ook even voor je zoeken.
Doe geen moeite omdat ik die qBittorent ervan af gemieterd heb
32 minuten geleden zei Duken:Ik zal ook even voor je zoeken.
Doe geen moeite omdat ik die qBittorent ervan af gemieterd heb
Citaat van William op 30 maart 2017, 07:256 uur geleden zei Gast zes:anyone know where i can find this in English?
You could use Google translate. We don't have tutorials in English.
6 uur geleden zei Gast zes:anyone know where i can find this in English?
You could use Google translate. We don't have tutorials in English.