wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Handleiding - Beste NZB Sites, zoekmachines, databases, software en meer 2020

VorigePage 28 of 42Volgende
15 uur geleden zei Monkie:

@Duken, Heb het toch even nagevraagd bij pfmonkey. Momenteel zijn de open registraties gesloten. Registeren is enkel mogelijk via een invite.

Het is nog niet bekend wanneer de registraties weer open gaan. Wellicht kun je dit er eventueel bij vermelden?

Dan hoop ik dat tegen die tijd ik een invite krijg!

17 uur geleden zei Duken:

Beide sites zijn toegevoegd, onder het kopje NZB sites / databases / indexers

ok? @Monkie :)

Jazeker. :)

Heb op NZBchronicle al een ban te pakken,

Ik had op een post van The last ship gereageerd met Bedankt, was een foutje van mij maar werd  wel gelijk actie op genomen en de nieuwe posts moesten goedgekeurd worden door moderators, nadat de de serie niet meer binnen te halen was heb ik dit ook gemeld, berichten werden direct verwijderd en censuur werd toegepast want mocht niet meer reageren op toekomstige posts, gemeld op chat dat ik het er niet mee eens was en daar was de ban,  en er werd zelfs nog gezegd dat er herhaaldelijk werd gewaarschuwd wat niet eens het geval was, kreeg maar 1 melding en dat was het.

Heren/Dames,

Heb net één bericht verborgen en een bericht/reactie bewerkt, gedeelte van tekst weggehaald dat niet past op het forum, dit heeft niets met censuur te maken voor jullie daar over beginnen. In een eerdere reactie heb/had ik gezegd dat ik dit onderwerp zou volgen ook al ken ik niets van deze methode van downloaden en dat ik teksten zou aanpassen of verbergen die niets toevoegen aan het onderwerp. Ik laat de geplaatste reacties zoveel mogelijk intact zodat de reactie nog leesbaar is zoals ze bedoeld is, met andere woorden tekst die beledigend of als laster kunnen overkomen worden aangepast of verborgen alsook reacties die geen informatieve toevoeging zijn. Reacties die ik verberg kunnen eventueel terug zichtbaar gemaakt worden door één van de andere moderators of door Duken. Mag ik hopen op jullie medewerking om dit forum netjes te houden en niet opnieuw te verzanden in wat er gaande geweest is.

Wil u mij persoonlijk hierover aanspreken dan kan dit via een pm.

Mvg. Moderator Trizomu

1 uur geleden zei Trizomu:

Heren/Dames,

Heb net één bericht verborgen en een bericht/reactie bewerkt, gedeelte van tekst weggehaald dat niet past op het forum, dit heeft niets met censuur te maken voor jullie daar over beginnen. In een eerdere reactie heb/had ik gezegd dat ik dit onderwerp zou volgen ook al ken ik niets van deze methode van downloaden en dat ik teksten zou aanpassen of verbergen die niets toevoegen aan het onderwerp. Ik laat de geplaatste reacties zoveel mogelijk intact zodat de reactie nog leesbaar is zoals ze bedoeld is, met andere woorden tekst die beledigend of als laster kunnen overkomen worden aangepast of verborgen alsook reacties die geen informatieve toevoeging zijn. Reacties die ik verberg kunnen eventueel terug zichtbaar gemaakt worden door één van de andere moderators of door Duken. Mag ik hopen op jullie medewerking om dit forum netjes te houden en niet opnieuw te verzanden in wat er gaande geweest is.

Wil u mij persoonlijk hierover aanspreken dan kan dit via een pm.

Mvg. Moderator Trizomu

Ik heb toevallig de manier waarop 'EnterpriseNL' de ban opgelopen heeft op NZBChronicle gevolgd.
Deze is gevoerd via de chatbox en er werd totaal niet ingegaan op vragen die NZBChronicle stelde.
Alleen het feit dat hij teveel vragen stelde en zich teveel met de gang van zaken in de chatbox bemoeide kreeg hij dus die ban.
De voor NZBCcronicle negatieve berichten werden al snel uit de chatbox verwijderd.
De intimiderende berichten en de uitspraak van de ban zijn nog  een tijd zichtbaar gebleven.

Nu NZBChronicle deze feiten hier aan de leden van dit forum wil voorleggen en er een soort van waarschuwing van uit wil doen gaan,
is blijkbaar voor Duken.nl reden om hier voor deze arrogante club op te komen en ook alle negatieve berichten over  NZBChronicle te
verwijderen.

Het standpunt innemen dat negatieve ervaringen ten aanzien van NZBChronicle als beledigend of laster kan worden beschouwd,
gaat in dit geval helemaal niet op.
Het moge duidelijk zijn dat dit de objectiviteit van Duken.nl niet ten goede komt.

Met vriendelijke groet:
CoboRob.

40 minuten geleden zei CoboRob:

Ik heb toevallig de manier waarop 'EnterpriseNL' de ban opgelopen heeft op NZBChronicle gevolgd.
Deze is gevoerd via de chatbox en er werd totaal niet ingegaan op vragen die NZBChronicle stelde.
Alleen het feit dat hij teveel vragen stelde en zich teveel met de gang van zaken in de chatbox bemoeide kreeg hij dus die ban.
De voor NZBCcronicle negatieve berichten werden al snel uit de chatbox verwijderd.
De intimiderende berichten en de uitspraak van de ban zijn nog  een tijd zichtbaar gebleven.

Nu NZBChronicle deze feiten hier aan de leden van dit forum wil voorleggen en er een soort van waarschuwing van uit wil doen gaan,
is blijkbaar voor Duken.nl reden om hier voor deze arrogante club op te komen en ook alle negatieve berichten over  NZBChronicle te
verwijderen.

Het standpunt innemen dat negatieve ervaringen ten aanzien van NZBChronicle als beledigend of laster kan worden beschouwd,
Het moge duidelijk zijn dat dit de objectiviteit van Duken.nl niet ten goede komt.

Met vriendelijke groet:
CoboRob.

Teveel vragen? ik heb alleen gemeld dat de post niet werkte en volgens hun werd dit gelijk als spam opgemerkt en berichten werden verwijderd wat het niet eens was, en mocht daarna niet meer posten, daarom heb ik me geeuit op de chat omdat ik het totaal onacceptabel vond hoe hier om mee gegaan is, en hoe kan ik ingaan op vragen als ik niet eens een PM of iets dergelijke gehad heb, je geeft ook aan dat deze berichten te zien waren op de chat, echter niet op mijn scherm, deze werden na enkele seconden al verwijderd, afijn ik ga hier verder geen aandacht en tijd meer aan besteden, ik heb mijn zegje gedaan over de site.

Heb respect voor iedere ander, ben zelf altijd hartstikke vriendelijk, maar als dat niet wederzijds is dan tja dan kan ik daar niks aan doen

44 minuten geleden zei CoboRob:

verwijderen.

Met vriendelijke groet:
CoboRob.

Geachte,

1: Hier wordt voor geen enkel club, of wat dan ook, opgekomen. Dus wat u plaatst is geheel niet waar en zodoende onjuist, zelfs het bericht is bijna in zijn geheel gelaten en enkel de laatste zin is weggehaald (welke juridisch kan aangehaald worden als belediging en laster) zodat u niet kan spreken dat de reactie verwijderd is.

2: Dit heeft helemaal niets met de objectiviteit van het forum te maken, enkel met het feit dat wij als moderators niet willen dat het terug een moddergooien wordt zoals het een tijdje geleden was en daardoor het topic een tijd gesloten was. Het feit dat de plaatsing van een reactie gewijzigd is  (en bijna in zijn origineel gebleven is) wil niet zeggen dat wij een bepaald standpunt innemen dat tegen of voor een bepaalde mening is. Iedereen kan zijn zijn mening hebben maar kan het enkel op een zodanige manier plaatsen dat het geen moddergooien wordt (beledigend/laster e.d.). Wij, als moderator(s) zijnde kunnen de reactie die verborgen is wel zien en (indien de andere moderators toch van mening zijn dat dit zichtbaar mag zijn kunnen zij dit zichtbaar maken) en eventueel het besluit nemen dat dit niet zichtbaar hoort te zijn zoals dit forum. Dat ik een bericht verborgen heb is/was om de reden dat dit klaar en duidelijk een belediging/laster was, zoals ik reeds opmerkte mag dit niet opnieuw verzanden in moddergooien en er toe leiden dat het topic opnieuw gesloten moet worden aan de hand van zulke reacties (zoals het bericht dat verborgen is). Trouwen kon ik ook het bericht verwijdert hebben en dat heb ik juist niet gedaan opdat de andere moderators de kans zouden kunnen hebben om er hun menig over te hebben en te kunnen besluiten om het eventueel wel zichtbaar te laten worden.

Eenmalig laat ik u reactie onbewerkt staan, en dan heb ik het over dit

44 minuten geleden zei CoboRob:

arrogante club

dat als beledigend overkomt, dit is klaar en duidelijk. Om duidelijk te maken waarom ik deze reactie plaats en waarop IK reageer. Dit is in een zodanige context geplaatst dat het effectief zo overkomt. Het enige standpunt de dit forum heeft is "Duken.nl is er voor om oplossingen te proberen aan te reiken of aan te bieden aan mensen die met een bepaald probleem zitten of hebben, verder willen wij een plaats aanbieden waar we in alle vriendelijkheid met elkaar willen omgaan in topics en reacties. Wij bieden allerhande handleidingen die mensen kunnen helpen op het internet, we proberen zo goed als maar kan informatie over te brengen over dingen die in het nieuws zijn die o.a. gerelateerd zijn aan het internet. "

Mvg.

Moderator Trizomu

6 uur geleden zei Trizomu:

"Duken.nl is er voor om oplossingen te proberen aan te reiken of aan te bieden aan mensen die met een bepaald probleem zitten of hebben, verder willen wij een plaats aanbieden waar we in alle vriendelijkheid met elkaar willen omgaan in topics en reacties. Wij bieden allerhande handleidingen die mensen kunnen helpen op het internet, we proberen zo goed als maar kan informatie over te brengen over dingen die in het nieuws zijn die o.a. gerelateerd zijn aan het internet. "

Ik kan er een lang verhaal van maken maar volgens mij heb je het al prima verwoord. Bedankt @Trizomu .

11 uur geleden zei Trizomu:

Geachte,

1: Hier wordt voor geen enkel club, of wat dan ook, opgekomen. Dus wat u plaatst is geheel niet waar en zodoende onjuist, zelfs het bericht is bijna in zijn geheel gelaten en enkel de laatste zin is weggehaald (welke juridisch kan aangehaald worden als belediging en laster) zodat u niet kan spreken dat de reactie verwijderd is.

2: Dit heeft helemaal niets met de objectiviteit van het forum te maken, enkel met het feit dat wij als moderators niet willen dat het terug een moddergooien wordt zoals het een tijdje geleden was en daardoor het topic een tijd gesloten was. Het feit dat de plaatsing van een reactie gewijzigd is  (en bijna in zijn origineel gebleven is) wil niet zeggen dat wij een bepaald standpunt innemen dat tegen of voor een bepaalde mening is. Iedereen kan zijn zijn mening hebben maar kan het enkel op een zodanige manier plaatsen dat het geen moddergooien wordt (beledigend/laster e.d.). Wij, als moderator(s) zijnde kunnen de reactie die verborgen is wel zien en (indien de andere moderators toch van mening zijn dat dit zichtbaar mag zijn kunnen zij dit zichtbaar maken) en eventueel het besluit nemen dat dit niet zichtbaar hoort te zijn zoals dit forum. Dat ik een bericht verborgen heb is/was om de reden dat dit klaar en duidelijk een belediging/laster was, zoals ik reeds opmerkte mag dit niet opnieuw verzanden in moddergooien en er toe leiden dat het topic opnieuw gesloten moet worden aan de hand van zulke reacties (zoals het bericht dat verborgen is). Trouwen kon ik ook het bericht verwijdert hebben en dat heb ik juist niet gedaan opdat de andere moderators de kans zouden kunnen hebben om er hun menig over te hebben en te kunnen besluiten om het eventueel wel zichtbaar te laten worden.

Eenmalig laat ik u reactie onbewerkt staan, en dan heb ik het over dit

dat als beledigend overkomt, dit is klaar en duidelijk. Om duidelijk te maken waarom ik deze reactie plaats en waarop IK reageer. Dit is in een zodanige context geplaatst dat het effectief zo overkomt. Het enige standpunt de dit forum heeft is "Duken.nl is er voor om oplossingen te proberen aan te reiken of aan te bieden aan mensen die met een bepaald probleem zitten of hebben, verder willen wij een plaats aanbieden waar we in alle vriendelijkheid met elkaar willen omgaan in topics en reacties. Wij bieden allerhande handleidingen die mensen kunnen helpen op het internet, we proberen zo goed als maar kan informatie over te brengen over dingen die in het nieuws zijn die o.a. gerelateerd zijn aan het internet. "

Mvg.

Moderator Trizomu

Beste Trizomu,

Uiteraard moet je als moderator doen wat je zelf goed dunkt.
Waarvoor mijn oprechte waardering.
Maar het kan niet zo zijn dat elk woord hier op een weegschaaltje gegooid dient te gaan worden, omdat het dan door een 'tegenpartij' als beledigend of laster gezien kan worden.
Helaas zijn er al veel teveel voorbeelden van meningsuitingen in onze samenleving, die als zodanig gezien worden door een toenemend aantal 'mieren*******' in diezelfde samenleving.
Vanaf nu zal ik dit forum dan ook met een heel andere bril gaan bekijken.
Hopelijk zie je dit niet als een belediging maar juist als een mening van een forumlid.

Met vriendelijke groet:
Rob.

Ik heb me proberen registreren op NZB chronicle en iceworld.online. Maar ik krijg de mails om mijn emailadres te verifiëren helaas niet door. Geen idee wat het probleem is. Iets met VPN?

VorigePage 28 of 42Volgende