Handleiding - Beste NZB Sites, zoekmachines, databases, software en meer 2020
Citaat van William op 25 oktober 2018, 16:13Goed te zien dat het topic weer is geopend. En nu maar hopen dat het inderdaad rustig blijft.
Hopelijk kunnen de sites die ik eerder had vermeld ook nog worden toegevoegd. Zijn er weer 2.
Goed te zien dat het topic weer is geopend. En nu maar hopen dat het inderdaad rustig blijft.
Hopelijk kunnen de sites die ik eerder had vermeld ook nog worden toegevoegd. Zijn er weer 2.
Citaat van Duken op 25 oktober 2018, 18:202 uur geleden zei Monkie:Hopelijk kunnen de sites die ik eerder had vermeld ook nog worden toegevoegd. Zijn er weer 2.
![]()
Oja! Excuus.... Je had toch indexers? Wat waren deze, dan voeg ik ze toe. Bedankt!
2 uur geleden zei Monkie:Hopelijk kunnen de sites die ik eerder had vermeld ook nog worden toegevoegd. Zijn er weer 2.
![]()
Oja! Excuus.... Je had toch indexers? Wat waren deze, dan voeg ik ze toe. Bedankt!
Citaat van William op 25 oktober 2018, 19:0138 minuten geleden zei Duken:Oja! Excuus.... Je had toch indexers? Wat waren deze, dan voeg ik ze toe. Bedankt!
38 minuten geleden zei Duken:Oja! Excuus.... Je had toch indexers? Wat waren deze, dan voeg ik ze toe. Bedankt!
Citaat van ShadowMaster op 25 oktober 2018, 20:17firebirdNZB lijkt me inderdaad een goeie site als ik het zo zie
firebirdNZB lijkt me inderdaad een goeie site als ik het zo zie
Citaat van William op 26 oktober 2018, 05:541 uur geleden zei Gandalf:PFmonkey kan ik me niet registereen iemand tips?
Het lijkt erop dat de open registraties (sinds kort?) weer zijn gesloten. Je hebt nu een invite nodig om je te kunnen registeren.
1 uur geleden zei Gandalf:PFmonkey kan ik me niet registereen iemand tips?
Het lijkt erop dat de open registraties (sinds kort?) weer zijn gesloten. Je hebt nu een invite nodig om je te kunnen registeren.
Citaat van William op 26 oktober 2018, 16:19@Duken, Heb het toch even nagevraagd bij pfmonkey. Momenteel zijn de open registraties gesloten. Registeren is enkel mogelijk via een invite.
Het is nog niet bekend wanneer de registraties weer open gaan. Wellicht kun je dit er eventueel bij vermelden?
@Duken, Heb het toch even nagevraagd bij pfmonkey. Momenteel zijn de open registraties gesloten. Registeren is enkel mogelijk via een invite.
Het is nog niet bekend wanneer de registraties weer open gaan. Wellicht kun je dit er eventueel bij vermelden?