Handleiding - Beste NZB Sites, zoekmachines, databases, software en meer 2020
Citaat van Trizomu op 4 oktober 2018, 10:04Geachte heren en of dames,
Even een opmerking van mijn zijde. Normaal ga ik mij niet bemoeien met topics waar ik weinig of niets van weet, zeker indien het over site's gaat die een manier van downloaden hebben die ik niet gebruik, maar wat ik de laatste tijd hier te lezen krijg begint voor mij als moderator een beetje de spuitgaten uit te lopen. Ik heb net een paar opmerkingen verborgen omdat die, volgens mij, beledigingen / zoeken tot ruzie en een soort van bedreigingen inhouden. Duken.NL is hier Niet voor bedoelt! Het forum is bedoelt om mensen te helpen die een probleem hebben op het gebied van het werken met de pc of software en eventuele andere onderwerpen die samenhangen met het internet. Het is voor ons als moderators ook niet gemakkelijk, daar wij dit doen op vrijwillige basis, om steeds berichten in onze mailbox te krijgen die over dit onderwerp gaat en steeds rapporten moeten bekijken die net van spelende kinderen komen die hun zin niet krijgen. Jullie kunnen van mijn kant dit bericht zien als een waarschuwing voor er strafpunten gaan uitgedeeld worden. Wij hebben ook ander werk te doen, zowel op privé vlak als op professioneel vlak, zoals oplossingen zoeken en aanbieden.
Dus hou het netjes en vriendelijk, wees begrijpend en lief voor elkaar. Ruzie / bedreigingen, al dan niet vals, horen hier niet thuis.
Mvg. Moderator Trizomu
Geachte heren en of dames,
Even een opmerking van mijn zijde. Normaal ga ik mij niet bemoeien met topics waar ik weinig of niets van weet, zeker indien het over site's gaat die een manier van downloaden hebben die ik niet gebruik, maar wat ik de laatste tijd hier te lezen krijg begint voor mij als moderator een beetje de spuitgaten uit te lopen. Ik heb net een paar opmerkingen verborgen omdat die, volgens mij, beledigingen / zoeken tot ruzie en een soort van bedreigingen inhouden. Duken.NL is hier Niet voor bedoelt! Het forum is bedoelt om mensen te helpen die een probleem hebben op het gebied van het werken met de pc of software en eventuele andere onderwerpen die samenhangen met het internet. Het is voor ons als moderators ook niet gemakkelijk, daar wij dit doen op vrijwillige basis, om steeds berichten in onze mailbox te krijgen die over dit onderwerp gaat en steeds rapporten moeten bekijken die net van spelende kinderen komen die hun zin niet krijgen. Jullie kunnen van mijn kant dit bericht zien als een waarschuwing voor er strafpunten gaan uitgedeeld worden. Wij hebben ook ander werk te doen, zowel op privé vlak als op professioneel vlak, zoals oplossingen zoeken en aanbieden.
Dus hou het netjes en vriendelijk, wees begrijpend en lief voor elkaar. Ruzie / bedreigingen, al dan niet vals, horen hier niet thuis.
Mvg. Moderator Trizomu
Citaat van Duken op 4 oktober 2018, 10:2015 minuten geleden zei Trizomu:Dus hou het netjes en vriendelijk, wees begrijpend en lief voor elkaar. Ruzie / bedreigingen, al dan niet vals, horen hier niet thuis.
bedankt voor de snelle actie Trizomo.
Alle berichten zijn verwijderd. De volgende die vervelend doet krijgt een ban.En nu weer normaal, dank!
15 minuten geleden zei Trizomu:Dus hou het netjes en vriendelijk, wees begrijpend en lief voor elkaar. Ruzie / bedreigingen, al dan niet vals, horen hier niet thuis.
bedankt voor de snelle actie Trizomo.
Alle berichten zijn verwijderd. De volgende die vervelend doet krijgt een ban.
En nu weer normaal, dank!
Citaat van Meh Meh op 4 oktober 2018, 10:231 minuut geleden zei Duken:bedankt voor de snelle actie Trizomo.
Alle berichten zijn verwijderd. De volgende die vervelend doet krijgt een ban. En nu weer normaal, dank!
Ik heb dit topic even op slot gedaan, het is aan jou of dat zo blijft, Duken.
1 minuut geleden zei Duken:bedankt voor de snelle actie Trizomo.
Alle berichten zijn verwijderd. De volgende die vervelend doet krijgt een ban. En nu weer normaal, dank!
Ik heb dit topic even op slot gedaan, het is aan jou of dat zo blijft, Duken.
Citaat van Duken op 25 oktober 2018, 07:46Het topic is weer open. De rust is weer terug.
Daarbij is er een nieuwe NZB community en een die "terug" is. Na overleg worden deze bij toegevoegd aan de lijst.
- https://firebirdnzb.biz/ - Nederlandse community, registratie verplicht.
- http://www.iceworld.online/ - Nederlandse community, registratie verplicht.
Veel plezier iedereen
Het topic is weer open. De rust is weer terug.
Daarbij is er een nieuwe NZB community en een die "terug" is. Na overleg worden deze bij toegevoegd aan de lijst.
- https://firebirdnzb.biz/ - Nederlandse community, registratie verplicht.
- http://www.iceworld.online/ - Nederlandse community, registratie verplicht.
Veel plezier iedereen
Citaat van Demo op 25 oktober 2018, 10:02Topic is weer ontgrendeld en hopelijk blijven de nare berichten verder achterwege en kunnen alle leden weer optimaal gebruik maken van de mogelijkheden die op Duken.nl worden geboden. 😁
Topic is weer ontgrendeld en hopelijk blijven de nare berichten verder achterwege en kunnen alle leden weer optimaal gebruik maken van de mogelijkheden die op Duken.nl worden geboden. 😁
Citaat van Demo op 25 oktober 2018, 11:43Wat ik nu zo vreemd vind, als ik op donatie knop druk bij firebird, ik dan naar de email van eagleforce geleid word de zelfde paypal als op de eagleforce site dus, ik vermoed dat dezelfde eigenaren erachter zitten. Dus even opletten ik wacht nog even af.
Wat ik nu zo vreemd vind, als ik op donatie knop druk bij firebird, ik dan naar de email van eagleforce geleid word de zelfde paypal als op de eagleforce site dus, ik vermoed dat dezelfde eigenaren erachter zitten. Dus even opletten ik wacht nog even af.
Citaat van Demo op 25 oktober 2018, 12:30ja is nu veranderd snel, maar das de torrrent naam die op zelfde server draait nog vreemder, maar goed ik wacht even af .... ik wens ze zeker veel succes
ja is nu veranderd snel, maar das de torrrent naam die op zelfde server draait nog vreemder, maar goed ik wacht even af .... ik wens ze zeker veel succes
Citaat van Demo op 25 oktober 2018, 14:53FirebirdNZB Forum ziet er netjes uit en ik hoop dat er een aantal goede uploaders op actief gaan worden, waar dan vast een hele hoop mensen blij van worden.
Iceworld is niet verandert ten opzichte van voorgaande en blijft nu hopelijk langer in de lucht en daarmee dan ook een positieve aanvulling op de steeds minder wordende community's.
FirebirdNZB Forum ziet er netjes uit en ik hoop dat er een aantal goede uploaders op actief gaan worden, waar dan vast een hele hoop mensen blij van worden.
Iceworld is niet verandert ten opzichte van voorgaande en blijft nu hopelijk langer in de lucht en daarmee dan ook een positieve aanvulling op de steeds minder wordende community's.