Handleiding - Beste NZB Sites, zoekmachines, databases, software en meer 2020
Citaat van Demo op 29 oktober 2018, 17:441 uur geleden zei arwenik:Ik heb me proberen registreren op NZB chronicle en iceworld.online. Maar ik krijg de mails om mijn emailadres te verifiëren helaas niet door. Geen idee wat het probleem is. Iets met VPN?
Hallo arwenik,
Je kan op beide sites niet registreren als je VPN gebruikt. Je moet eerst met je originele IP-adres je registratie doen en als dat eenmaal gedaan is, kan je verder inloggen met VPN. (Ander IP-adres)
Het is tevens ook mogelijk dat de bevestiging e-mails in je spambox terecht komen, dus kijk daar ook even in.
1 uur geleden zei arwenik:Ik heb me proberen registreren op NZB chronicle en iceworld.online. Maar ik krijg de mails om mijn emailadres te verifiëren helaas niet door. Geen idee wat het probleem is. Iets met VPN?
Hallo arwenik,
Je kan op beide sites niet registreren als je VPN gebruikt. Je moet eerst met je originele IP-adres je registratie doen en als dat eenmaal gedaan is, kan je verder inloggen met VPN. (Ander IP-adres)
Het is tevens ook mogelijk dat de bevestiging e-mails in je spambox terecht komen, dus kijk daar ook even in.
Citaat van arwenik op 29 oktober 2018, 18:0116 minutes ago, Drifter said:Hallo arwenik,
Ok bedankt, Ik probeer het opnieuw. Zat niets in mijn SPAM.
16 minutes ago, Drifter said:Hallo arwenik,
Ok bedankt, Ik probeer het opnieuw. Zat niets in mijn SPAM.
Citaat van Zer0Day op 15 november 2018, 18:53Op 27-10-2018 om 15:22 zei EnterpriseNL:Heb op NZBchronicle al een ban te pakken,
Ik had op een post van The last ship gereageerd met Bedankt, was een foutje van mij maar werd wel gelijk actie op genomen en de nieuwe posts moesten goedgekeurd worden door moderators, nadat de de serie niet meer binnen te halen was heb ik dit ook gemeld, berichten werden direct verwijderd en censuur werd toegepast want mocht niet meer reageren op toekomstige posts, gemeld op chat dat ik het er niet mee eens was en daar was de ban, en er werd zelfs nog gezegd dat er herhaaldelijk werd gewaarschuwd wat niet eens het geval was, kreeg maar 1 melding en dat was het.
Ik heb recent een gelijkaardige "leuke" ervaring gehad met dat forum.
Mijn bedankjes waren steeds volgens hun uitgebreide waslijst aan eisen, behalve de laatste, daar had ik even zonder nadenken copy/paste gebruikt. Op de duur weet je het ook allemaal niet meer zo goed, wat waar mag als je op verschillende fora zit.Dus ja, direct een ban gekregen om te posten. Toen ik mij in pb aan het beheer beleefd verontschuldigde voor deze "grove fout" en vroeg wat ik kon doen om dit terug goed te maken, kreeg ik een zeer onbeschoft antwoord dat ik een profiteur was en moest betalen om verder te mogen downloaden!
Ik vrees dat NZBchronicle dan ook eerder uit is op het zichzelf verrijken op kosten van de downloader. Jammer...
Gelukkig zijn er nog verschillende andere fora zoals Newsbin, TNG en Iceworld die een heel mooi aanbod hebben en waar het er een pak gemoedelijker aan toe gaat. Even de kat uit de boom kijken, als dit zo blijft mogen die fora best wel een donatie van mij verwachten. Zolang het maar niet via chantage afgedwongen wordt...
Op 27-10-2018 om 15:22 zei EnterpriseNL:Heb op NZBchronicle al een ban te pakken,
Ik had op een post van The last ship gereageerd met Bedankt, was een foutje van mij maar werd wel gelijk actie op genomen en de nieuwe posts moesten goedgekeurd worden door moderators, nadat de de serie niet meer binnen te halen was heb ik dit ook gemeld, berichten werden direct verwijderd en censuur werd toegepast want mocht niet meer reageren op toekomstige posts, gemeld op chat dat ik het er niet mee eens was en daar was de ban, en er werd zelfs nog gezegd dat er herhaaldelijk werd gewaarschuwd wat niet eens het geval was, kreeg maar 1 melding en dat was het.
Ik heb recent een gelijkaardige "leuke" ervaring gehad met dat forum.
Mijn bedankjes waren steeds volgens hun uitgebreide waslijst aan eisen, behalve de laatste, daar had ik even zonder nadenken copy/paste gebruikt. Op de duur weet je het ook allemaal niet meer zo goed, wat waar mag als je op verschillende fora zit.
Dus ja, direct een ban gekregen om te posten. Toen ik mij in pb aan het beheer beleefd verontschuldigde voor deze "grove fout" en vroeg wat ik kon doen om dit terug goed te maken, kreeg ik een zeer onbeschoft antwoord dat ik een profiteur was en moest betalen om verder te mogen downloaden!
Ik vrees dat NZBchronicle dan ook eerder uit is op het zichzelf verrijken op kosten van de downloader. Jammer...
Gelukkig zijn er nog verschillende andere fora zoals Newsbin, TNG en Iceworld die een heel mooi aanbod hebben en waar het er een pak gemoedelijker aan toe gaat. Even de kat uit de boom kijken, als dit zo blijft mogen die fora best wel een donatie van mij verwachten. Zolang het maar niet via chantage afgedwongen wordt...
Citaat van Meh Meh op 15 november 2018, 21:022 uur geleden zei Zer0Day:Ik vrees dat NZBchronicle dan ook eerder uit is op het zichzelf verrijken op kosten van de downloader. Jammer...
Of NZBchronicle dat doet weet ik niet, ik ken het forum niet. Maar er zijn vele forums die er puur voor het geld zijn.
Dergelijke usenet/torrent fora gaan gelukkig meestal snel ten onder. Vriend en vijand, digibeet en geek hebben er vaak weinig problemen mee om even verder te kijken naar o.a. de betalingsgegevens en brein te informeren. Ik heb daar geen zin an, maar heb er alle begrip voor als een ander dat wel doet.Je deelt uit idealistische, morele overwegingen. Niet om snel te verdienen. Er moet een verdienmodel zijn, anders is een server niet te onderhouden. En je mag best wat verdienen als je er uren per dag mee bezig bent. Maar als het puur om geld gaat, ga dan maar offline.
2 uur geleden zei Zer0Day:Ik vrees dat NZBchronicle dan ook eerder uit is op het zichzelf verrijken op kosten van de downloader. Jammer...
Of NZBchronicle dat doet weet ik niet, ik ken het forum niet. Maar er zijn vele forums die er puur voor het geld zijn.
Dergelijke usenet/torrent fora gaan gelukkig meestal snel ten onder. Vriend en vijand, digibeet en geek hebben er vaak weinig problemen mee om even verder te kijken naar o.a. de betalingsgegevens en brein te informeren. Ik heb daar geen zin an, maar heb er alle begrip voor als een ander dat wel doet.
Je deelt uit idealistische, morele overwegingen. Niet om snel te verdienen. Er moet een verdienmodel zijn, anders is een server niet te onderhouden. En je mag best wat verdienen als je er uren per dag mee bezig bent. Maar als het puur om geld gaat, ga dan maar offline.
Citaat van William op 16 november 2018, 09:34PFMonkey.com stopt er helaas mee.
CitaatSite Closing November 19th
I am regretfully announcing the closure of PFM. There are multiple reasons as to why I am closing the site, but the most important is the lack of time to dedicate to the site.
I am not much on writing out long good-byes but I would like to thank everyone for their support over the past 6 years.
Toch jammer. Ik maakte er vaak gebruik van.
PFMonkey.com stopt er helaas mee.
CitaatSite Closing November 19th
I am regretfully announcing the closure of PFM. There are multiple reasons as to why I am closing the site, but the most important is the lack of time to dedicate to the site.
I am not much on writing out long good-byes but I would like to thank everyone for their support over the past 6 years.
Citaat van Meh Meh op 16 november 2018, 21:4812 uur geleden zei Monkie:PFMonkey.com stopt er helaas mee.
![]()
Is nzbfinder.ws een redelijke vervanger? (las ik net op reddit, ik ben niet bekend met nzbfinder.ws en PFMonkey.com)
12 uur geleden zei Monkie:PFMonkey.com stopt er helaas mee.
![]()
Is nzbfinder.ws een redelijke vervanger? (las ik net op reddit, ik ben niet bekend met nzbfinder.ws en PFMonkey.com)
Citaat van William op 17 november 2018, 06:198 uur geleden zei Meh Meh:Is nzbfinder.ws een redelijke vervanger? (las ik net op reddit, ik ben niet bekend met nzbfinder.ws en PFMonkey.com)
NZBFinder.ws kende ik ook niet. NZBGeek vind ik zelf ook een prima alternatief.
8 uur geleden zei Meh Meh:Is nzbfinder.ws een redelijke vervanger? (las ik net op reddit, ik ben niet bekend met nzbfinder.ws en PFMonkey.com)
NZBFinder.ws kende ik ook niet. NZBGeek vind ik zelf ook een prima alternatief.
Citaat van William op 5 december 2018, 08:475 minuten geleden zei Gandalf:Weet iemand wat er met The new generation aan de hand is? Ik krijg deze melding
Zie:
5 minuten geleden zei Gandalf:Weet iemand wat er met The new generation aan de hand is? Ik krijg deze melding
Zie: