Gratis je PC schoon houden
Citaat van downloadfan op 24 juli 2008, 19:25CCleaner doet hier ook goed z'n best ;D
CCleaner doet hier ook goed z'n best ;D
Citaat van downloadfan op 10 augustus 2008, 15:26Ik had wat zooi van mn pc verwijderd ook spellen enzo dus ik dacht ik laat cclean er nog keer overheen
en hij verwijderd 9 448 MB
😮
😮
echt ziek
Ik had wat zooi van mn pc verwijderd ook spellen enzo dus ik dacht ik laat cclean er nog keer overheen
en hij verwijderd 9 448 MB 😮
😮
echt ziek
Citaat van downloadfan op 31 augustus 2008, 11:20http://www.computertotaal.nl/web/Artikelpaginas/Test-artikel/Sandboxie-3.28.htm beste programma ooit niet meer last van virus trojan enz enz :peace:
http://www.computertotaal.nl/web/Artikelpaginas/Test-artikel/Sandboxie-3.28.htm beste programma ooit niet meer last van virus trojan enz enz :peace:
Citaat van downloadfan op 2 september 2008, 19:12Hallo, als ik goed heb onthouden staat er in de eerste post onderaan de link van Kaasbroodje de " Ccleaner" en daaronder een download van Filehippo, en daar kun je idd ook de Ccleaner downloaden, maar in hoeverre hebben ze met elkaar te maken, want Filehippo detecteert m.i. de updates en Ccleaner is een schoonmaakprogramma?
Ergens las ik ook een vraag over "Geavanceerd" in het Ccleaner programma.
Ik heb ook op advies het eerste item aangevinkt: "Verouderde Prefetch data".
Met vr. gr.
Hallo, als ik goed heb onthouden staat er in de eerste post onderaan de link van Kaasbroodje de " Ccleaner" en daaronder een download van Filehippo, en daar kun je idd ook de Ccleaner downloaden, maar in hoeverre hebben ze met elkaar te maken, want Filehippo detecteert m.i. de updates en Ccleaner is een schoonmaakprogramma?
Ergens las ik ook een vraag over "Geavanceerd" in het Ccleaner programma.
Ik heb ook op advies het eerste item aangevinkt: "Verouderde Prefetch data".
Met vr. gr.
Citaat van downloadfan op 2 september 2008, 20:05als je op de site van ccleaner zelf naar download gaat kom je bij filehippo uit
als je op de site van ccleaner zelf naar download gaat kom je bij filehippo uit
Citaat van downloadfan op 3 september 2008, 07:24Ik denk dat vista veel meer temporary files heeft dan xp. Heb me laptop pas net maar laatst geen er al 3gb doorheen.
Ik denk dat vista veel meer temporary files heeft dan xp. Heb me laptop pas net maar laatst geen er al 3gb doorheen.
Citaat van downloadfan op 3 september 2008, 18:15Ik heb gister me pc geformateerd dus ik denk niet dat hij veel vind
Ik heb gister me pc geformateerd dus ik denk niet dat hij veel vind
Citaat van downloadfan op 3 september 2008, 19:19dat zal je nog tegen vallen ik had ook een keer me pc geformatteerd en nadat ik alles er op had gezet ccleaner laten draaien en als nog was er 2gb aan rotzooi
dat zal je nog tegen vallen ik had ook een keer me pc geformatteerd en nadat ik alles er op had gezet ccleaner laten draaien en als nog was er 2gb aan rotzooi
Citaat van downloadfan op 7 september 2008, 12:35Alternatieve browser: Google Chrome
Alternatieve browser: Google Chrome
Citaat van downloadfan op 7 september 2008, 17:00thnx zal hem er zo bij zetten O0
thnx zal hem er zo bij zetten O0