Forum

of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Gratis je PC schoon houden

VorigePage 8 of 15Volgende

WIN XP Manager heeft een erg goede registry scanner. Wel een backup file aanmaken voor het geval er teveel word verwijderd. Hij heeft bij mij nog nooit registry keys verwijderd die niet overbodig waren en ik gebruik het programma al meer dan een half jaar. WIN XP Manager is te vinden op SSUpdater.com

zou je link kunnen geven kan het niet vinden op die site  :-[

Ja hoor :)

Staat bij de Tweaking Tools:

http://ssupdater.com/modules/Forums/index.php?showtopic=110

Eerst wel ff inloggen anders werkt de link niet.

heb hem toegevoegd  O0

Ik heb een klein probleem , ik krijg de pc van mijn broer ( bevat Norton Anti - Virus ( die overigens op niks trekt) en  staat vol met Pop-ups.

Na dat mijn periode bij Norton afloopt ga ik BitDefnder gebruiken, wat volgens velen pakken beter is dan Norton. Maar nu zit ik nog altijd met die pop-up's, kan ik deze eraf gooien met een spyware zonder dat mijn norton anti virus weggaat?

Dan zou ik in plaats van Norton, Kaspersky Internet security gebruiken of GData Internetsecurity.

Dus je wel de spyware van je computer af hebben?, stuur a.u.b een Hijackthis logje hier om te kijken wat het precies is.

persoonlijk vind ik dat de google toolbar ook de meeste rotzooi buiten houdt

en macaffee, ben er geen grote voorstander van maar die werkt wel

als je firefox gebruikt kan je ook adblock plus gebruiken werkt zeer goed

alternatieve browser: Avant Browser ;)

U CCleaner verwijdert zouden kunnen dienen dus als je alles verwijderen en je hebt een hoop rotzooi op uw computer kan waarschijnlijk mogelijk zijn. Want als je nooit verwijder alle stack en vervolgens op de onderdeur waren veel cookies.

VorigePage 8 of 15Volgende