Gratis je PC schoon houden
Citaat van downloadfan op 9 juli 2008, 20:53Gewoon lekker regelmatig doen en wat ook belangrijk is dat je hebt links Register en daar even op Scan naar Problemen klikken. Verwijdert dus meestal installatie fouten of verwijder fouten O0
Gewoon lekker regelmatig doen en wat ook belangrijk is dat je hebt links Register en daar even op Scan naar Problemen klikken. Verwijdert dus meestal installatie fouten of verwijder fouten O0
Citaat van downloadfan op 10 juli 2008, 19:10Gewoon lekker regelmatig doen en wat ook belangrijk is dat je hebt links Register en daar even op Scan naar Problemen klikken. Verwijdert dus meestal installatie fouten of verwijder fouten O0
dankje, het waren 1220 fouten :-[
Gewoon lekker regelmatig doen en wat ook belangrijk is dat je hebt links Register en daar even op Scan naar Problemen klikken. Verwijdert dus meestal installatie fouten of verwijder fouten O0
dankje, het waren 1220 fouten :-[
Citaat van downloadfan op 10 juli 2008, 19:18Haha toen ik ook voor het eerst CCleaner gebruikte kreeg ik ook veel fouten ;D
Haha toen ik ook voor het eerst CCleaner gebruikte kreeg ik ook veel fouten ;D
Citaat van downloadfan op 10 juli 2008, 21:19410 fouten is nog te doen maar ik hou nu al van ccleaner top programmatje hebben jullie nog maar aanbevelingen?
410 fouten is nog te doen maar ik hou nu al van ccleaner top programmatje hebben jullie nog maar aanbevelingen?
Citaat van eaglesnest op 11 juli 2008, 00:55je pc slaat ook veel afbeeldingen op die op meerdere sites te zien zijn
dus nzo erg is het niet, ccleaner gooit geen essentieele bestanden eraf, alleen veel geschiedenis
je pc slaat ook veel afbeeldingen op die op meerdere sites te zien zijn
dus nzo erg is het niet, ccleaner gooit geen essentieele bestanden eraf, alleen veel geschiedenis
Citaat van Robinhood1 op 15 juli 2008, 15:44Of CCleaner haalt even 3,3 gig rotzooi van je PC af. :buck:
Of CCleaner haalt even 3,3 gig rotzooi van je PC af. :buck:
Citaat van downloadfan op 15 juli 2008, 15:52Haha kan je gewoon weer een hele game downloaden ;D
Haha kan je gewoon weer een hele game downloaden ;D
Citaat van downloadfan op 15 juli 2008, 16:37nadat ik me pc opnieuw had geïnstalleerd had ik ook ccleaner gebruikt werd meteen 1.8gb verwijderd
nadat ik me pc opnieuw had geïnstalleerd had ik ook ccleaner gebruikt werd meteen 1.8gb verwijderd
Citaat van eaglesnest op 15 juli 2008, 22:17dat zijn vaak dubbele bestanden
dat zijn vaak dubbele bestanden
Citaat van downloadfan op 17 juli 2008, 09:41Prachtig programma
Het heeft juist 4.627,2MB verwijderd O0
Prachtig programma Het heeft juist 4.627,2MB verwijderd O0