Gratis je PC schoon houden
Citaat van downloadfan op 7 mei 2008, 14:52ANALYSE COMPLEET - (209.383 seconden)
------------------------------------------------------------------------------------------
617,0MB zal worden verwijderd. (Geschatte grootte)
------------------------------------------------------------------------------------------
Details van de bestanden (Let op: Er zijn nog geen bestanden verwijderd)
Niet zo super veel, 1ste keer dat ik Ccleaner op deze pc gebruik!
ANALYSE COMPLEET - (209.383 seconden)
617,0MB zal worden verwijderd. (Geschatte grootte)
Details van de bestanden (Let op: Er zijn nog geen bestanden verwijderd)
Niet zo super veel, 1ste keer dat ik Ccleaner op deze pc gebruik!
Citaat van JaTom op 7 mei 2008, 15:18Da's dan wel weer heel weinig. Heb net defragmentatie gedaan en schijfopruiming met Windows en nu vindt Ccleaner bijna niets.
Die dingen doe ik echt _nooit_
Da's dan ook dom. Scheelt heel veel in snelheid, zeker bij de wat oudere PC's.
Da's dan wel weer heel weinig. Heb net defragmentatie gedaan en schijfopruiming met Windows en nu vindt Ccleaner bijna niets.
Die dingen doe ik echt _nooit_
Da's dan ook dom. Scheelt heel veel in snelheid, zeker bij de wat oudere PC's.
Citaat van downloadfan op 7 mei 2008, 15:25Ik ken nog wel een gratis programma om je PC schoon te houden: [glow=red,2,300]Norman Malware Cleaner[/glow]
http://download.norman.no/public/Norman_Malware_Cleaner.exe
Het houdt je PC schoon van ruim 1.600.559 miljoen virussen.
Zet je hem er even bij kaasbroodje?
#JOEPIE#
Ik ken nog wel een gratis programma om je PC schoon te houden: [glow=red,2,300]Norman Malware Cleaner[/glow]
http://download.norman.no/public/Norman_Malware_Cleaner.exe
Het houdt je PC schoon van ruim 1.600.559 miljoen virussen.
Zet je hem er even bij kaasbroodje?
#JOEPIE#
Citaat van downloadfan op 7 mei 2008, 15:40heb hem toegevoegd O0
heb hem toegevoegd O0
Citaat van downloadfan op 23 mei 2008, 16:30Oke dan! O0
P.S. FredPascal kent ook veel goede tools!
#JOEPIE#
Oke dan! O0
P.S. FredPascal kent ook veel goede tools!
#JOEPIE#
Citaat van downloadfan op 23 mei 2008, 16:33Hier is de nieuwe link voor Ccleaner: http://download.piriform.com/ccsetup207.exe
Dit is de nieuwste versie dus die andere kan geschrapt worden.
#JOEPIE#
Hier is de nieuwe link voor Ccleaner: http://download.piriform.com/ccsetup207.exe
Dit is de nieuwste versie dus die andere kan geschrapt worden.
#JOEPIE#
Citaat van downloadfan op 8 juli 2008, 10:50ik ging ccleaner dr overheen gooien dr werd 2 gig verwijderd is dat beetje normaal? :-[
ik ging ccleaner dr overheen gooien dr werd 2 gig verwijderd is dat beetje normaal? :-[
Citaat van downloadfan op 9 juli 2008, 06:25Je kan instellen wat CCleaner verwijdert dus als je alles verwijdert en je hebt veel troep op je computer kan het waarschijnlijk wel mogelijk zijn.. Want als je het nooit verwijdert stapelt het allemaal op en dan wordt het veel
Je kan instellen wat CCleaner verwijdert dus als je alles verwijdert en je hebt veel troep op je computer kan het waarschijnlijk wel mogelijk zijn.. Want als je het nooit verwijdert stapelt het allemaal op en dan wordt het veel
Citaat van downloadfan op 9 juli 2008, 07:45et waren cookies, tijdeleke internet bestanden , geschiedenis ,getypte urls ,recente locaties van gedownloade....,prullenbak , tijdelijke bestanden klembord geheugendumps en windows log bestanden is dan 2 gig veel?
et waren cookies, tijdeleke internet bestanden , geschiedenis ,getypte urls ,recente locaties van gedownloade....,prullenbak , tijdelijke bestanden klembord geheugendumps en windows log bestanden is dan 2 gig veel?
Citaat van downloadfan op 9 juli 2008, 08:34Whaha, je computer is wel heel vuil. Of het veel is weet ik niet, maar het is wel goed dat CCleaner het heeft kunnen weg doen ;D
Whaha, je computer is wel heel vuil. Of het veel is weet ik niet, maar het is wel goed dat CCleaner het heeft kunnen weg doen ;D