Forum

of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Gratis je PC schoon houden

VorigePage 4 of 15Volgende

Oef... net ook eens CCleaner door me laptop van werk laten lopen....

ANALYSIS COMPLETE - (2803,494 secs)

------------------------------------------------------------------------------------------

17.422,5MB to be removed. (Approximate size)

------------------------------------------------------------------------------------------

17 GB! omfg :)

Lol echt hoe krijg je dat voor mekaar :D

Ik heb altijd iets van 2/3 MB haha

Da's dan wel weer heel weinig. Heb net defragmentatie gedaan en schijfopruiming met Windows en nu vindt Ccleaner bijna niets. Is ook wel logisch, maar soms staat je Temp map echt he-le-maal vol. En wat dacht je van Cookies? Die zijn af en toe ook heftig, tenminste, bij mij wel. Neuh, als je gewoon regelmatig opschoont, ruimt Ccleaner niet zoveel op.

Tja ik had het nog nooit gedraait op de laptop, hij is ook weer een stuk snellerĀ  :)

Herman, ik heb je bericht verwijderd. Voegt niets toe aan het topic.

Maar heel weinig bij mij komt denk ik omdat ik ook Tune Up Utilities gebruik:

ANALYSE COMPLEET - (15.425 seconden)

14,8MB zal worden verwijderd. (Geschatte grootte)

Details van de bestanden (Let op: Er zijn nog geen bestanden verwijderd)

Ik heb ook Tune Up, maar hij heeft zichzelf geblokkeerd toen ie ooit bij een update zei dat hij niet geldig geregistreerd was.

Ccleaner is speciaal voor cookies?

Ccleaner is voor alles wat Temporary is: Cookies, Tempmap, Prullenbak, Temporary Internet Files, etc.

die optie,s die bij ccleaner onder geavanceerd staan waar zijn die eigenlijk voor ???

Da's dan wel weer heel weinig. Heb net defragmentatie gedaan en schijfopruiming met Windows en nu vindt Ccleaner bijna niets.

Die dingen doe ik echt _nooit_

VorigePage 4 of 15Volgende