Gratis je PC schoon houden
Citaat van downloadfan op 7 april 2008, 11:47Oef... net ook eens CCleaner door me laptop van werk laten lopen....
ANALYSIS COMPLETE - (2803,494 secs)
------------------------------------------------------------------------------------------
17.422,5MB to be removed. (Approximate size)
------------------------------------------------------------------------------------------
17 GB! omfg
Lol echt hoe krijg je dat voor mekaar
Ik heb altijd iets van 2/3 MB haha
Oef... net ook eens CCleaner door me laptop van werk laten lopen....
ANALYSIS COMPLETE - (2803,494 secs)
17.422,5MB to be removed. (Approximate size)
17 GB! omfg
Lol echt hoe krijg je dat voor mekaar
Ik heb altijd iets van 2/3 MB haha
Citaat van JaTom op 7 april 2008, 14:26Da's dan wel weer heel weinig. Heb net defragmentatie gedaan en schijfopruiming met Windows en nu vindt Ccleaner bijna niets. Is ook wel logisch, maar soms staat je Temp map echt he-le-maal vol. En wat dacht je van Cookies? Die zijn af en toe ook heftig, tenminste, bij mij wel. Neuh, als je gewoon regelmatig opschoont, ruimt Ccleaner niet zoveel op.
Da's dan wel weer heel weinig. Heb net defragmentatie gedaan en schijfopruiming met Windows en nu vindt Ccleaner bijna niets. Is ook wel logisch, maar soms staat je Temp map echt he-le-maal vol. En wat dacht je van Cookies? Die zijn af en toe ook heftig, tenminste, bij mij wel. Neuh, als je gewoon regelmatig opschoont, ruimt Ccleaner niet zoveel op.
Citaat van downloadfan op 7 april 2008, 20:14Tja ik had het nog nooit gedraait op de laptop, hij is ook weer een stuk snellerĀ
Tja ik had het nog nooit gedraait op de laptop, hij is ook weer een stuk snellerĀ
Citaat van downloadfan op 20 april 2008, 15:42Maar heel weinig bij mij komt denk ik omdat ik ook Tune Up Utilities gebruik:
ANALYSE COMPLEET - (15.425 seconden)
14,8MB zal worden verwijderd. (Geschatte grootte)
Details van de bestanden (Let op: Er zijn nog geen bestanden verwijderd)
Maar heel weinig bij mij komt denk ik omdat ik ook Tune Up Utilities gebruik:
ANALYSE COMPLEET - (15.425 seconden)
14,8MB zal worden verwijderd. (Geschatte grootte)
Details van de bestanden (Let op: Er zijn nog geen bestanden verwijderd)
Citaat van JaTom op 20 april 2008, 15:44Ik heb ook Tune Up, maar hij heeft zichzelf geblokkeerd toen ie ooit bij een update zei dat hij niet geldig geregistreerd was.
Ik heb ook Tune Up, maar hij heeft zichzelf geblokkeerd toen ie ooit bij een update zei dat hij niet geldig geregistreerd was.
Citaat van downloadfan op 4 mei 2008, 20:48Ccleaner is speciaal voor cookies?
Ccleaner is speciaal voor cookies?
Citaat van JaTom op 4 mei 2008, 20:57Ccleaner is voor alles wat Temporary is: Cookies, Tempmap, Prullenbak, Temporary Internet Files, etc.
Ccleaner is voor alles wat Temporary is: Cookies, Tempmap, Prullenbak, Temporary Internet Files, etc.
Citaat van downloadfan op 4 mei 2008, 21:03die optie,s die bij ccleaner onder geavanceerd staan waar zijn die eigenlijk voor ???
die optie,s die bij ccleaner onder geavanceerd staan waar zijn die eigenlijk voor ???
Citaat van downloadfan op 4 mei 2008, 22:03Da's dan wel weer heel weinig. Heb net defragmentatie gedaan en schijfopruiming met Windows en nu vindt Ccleaner bijna niets.
Die dingen doe ik echt _nooit_
Da's dan wel weer heel weinig. Heb net defragmentatie gedaan en schijfopruiming met Windows en nu vindt Ccleaner bijna niets.
Die dingen doe ik echt _nooit_