Gratis je PC schoon houden
Citaat van downloadfan op 2 april 2008, 14:12Okeee, dan doe ik dat ook ! O0
Okeee, dan doe ik dat ook ! O0
Citaat van JaTom op 2 april 2008, 15:11Je moet Ccleaner gewoon uit laten lopen. Anders moet je het steeds opnieuw doen, heeft ook niet zoveel zin.
Je moet Ccleaner gewoon uit laten lopen. Anders moet je het steeds opnieuw doen, heeft ook niet zoveel zin.
Citaat van downloadfan op 2 april 2008, 15:47bij mij komt ccleaner meestal niet verder dan 500mb ook als ik het maar 1x in een half jaar gebruik
bij mij komt ccleaner meestal niet verder dan 500mb ook als ik het maar 1x in een half jaar gebruik
Citaat van JaTom op 2 april 2008, 16:00Wat ik vervelend vind van Ccleaner is dat als je in één keer doorklikt automatisch je geschiedenis wordt verwijderd. Je moet het echt speciaal aangeven mocht je dat niet willen. En die cookies ook, af en toe zijn die ook nog wel handig (bijvoorbeeld het onthouden van je DukeN.nl inloggegevens).
Wat ik vervelend vind van Ccleaner is dat als je in één keer doorklikt automatisch je geschiedenis wordt verwijderd. Je moet het echt speciaal aangeven mocht je dat niet willen. En die cookies ook, af en toe zijn die ook nog wel handig (bijvoorbeeld het onthouden van je DukeN.nl inloggegevens).
Citaat van downloadfan op 2 april 2008, 16:39ik verwijder me cookies bijna iedere dag firefox onthoud toch al me wachtwoorden ;D
ik verwijder me cookies bijna iedere dag firefox onthoud toch al me wachtwoorden ;D
Citaat van downloadfan op 3 april 2008, 08:55Oef... net ook eens CCleaner door me laptop van werk laten lopen....
ANALYSIS COMPLETE - (2803,494 secs)
------------------------------------------------------------------------------------------
17.422,5MB to be removed. (Approximate size)
------------------------------------------------------------------------------------------
17 GB! omfg
Oef... net ook eens CCleaner door me laptop van werk laten lopen....
ANALYSIS COMPLETE - (2803,494 secs)
17.422,5MB to be removed. (Approximate size)
17 GB! omfg
Citaat van downloadfan op 3 april 2008, 20:12Zo dat is veel meer dan ik had (4 gb) 2803 seconden
.
Zo dat is veel meer dan ik had (4 gb) 2803 seconden .
Citaat van downloadfan op 4 april 2008, 06:44Het is de laptop van de zaak met een HD van 150 GB.
Het is de laptop van de zaak met een HD van 150 GB.
Citaat van JaTom op 4 april 2008, 15:27Dan heb je je schijf ook lang niet opgeruimd... Als ik dat zou doen zou ik ineens nergens meer lag hebben...
Dan heb je je schijf ook lang niet opgeruimd... Als ik dat zou doen zou ik ineens nergens meer lag hebben...