wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Formule 1 2021 kijken via live streams zonder Ziggo?

VorigePage 12 of 14Volgende

Zit iedereen er klaar voor? Om 20.10 de race in Canada. Max start vanaf plekje nr. 3!

Ik heb geen Ziggo sport. Maar op de een of andere manier heb ik ook niets met de F1. Als een Nederlander weet te winnen is het altijd mooi.

Start was leuk... Maar nu weer 29 ronden file rijden.... Ik wil wel wat zien gebeuren ;) max leuk op de 4de plek zover. Maar verder 😴

😴

Saaier dan saai. Maxje derde maar het staren naar de reclame boekjes was leuker..... Jammer. 😛

Da's mijn ding met de F1, ik vind het meestal doodsaai. 😊
Ik vind het erg knap dat iemand zoveel controle heeft over een zeer geavanceerde machine maar het kan mij niet grijpen.

Daar heb je ook gelijk in, normaal neem ik ze op en kijk ik de race in +- 20/ 30 minuten. Doorspoelen en vlaggen / replays bekijken.

Deze race had ik met doorspoelen in 10 minuten kunnen zien.... De FIA (baasjes van F1) willen de regels aanpassen voor meer acties. Dit moet echt snel gebeuren.... 

Wat ik nooit heb begrepen, sommige F1 wagens zijn veel sneller dan anderen. Waarom mag dat?

Op 10-6-2018 om 22:13 zei Meh Meh:

Wat ik nooit heb begrepen, sommige F1 wagens zijn veel sneller dan anderen. Waarom mag dat?

Geld, de teams met meer geld kunnen betere research doen en dus betere auto's opleveren. Zo stom is het....

Maar goed, vandaag een race om Frankrijk. Ik hoop op meer sensatie maar dat zal wel weer tegenvallen :(

Vreemd en niet eerlijk. Het is alsof je een rugby wedstrijd hebt waarvan de spelers in 1 team maar 1 arm hebben. 
Als ze allemaal hetzelfde budget hebben en dat qua auto onderdelen naar eigen inziens mogen inzetten, zou het wel eerlijk zijn.

Vanmiddag de race in Oostenrijk, op de baan van redbull. Eigenlijk verwacht ik weer een saaie race :(

vanmiddag lekker weer dus met de kids naar buiten, dan kijken we savonds maar de samenvatting in 10 minuten 😛

VorigePage 12 of 14Volgende