Formule 1 2021 kijken via live streams zonder Ziggo?
Citaat van Meh Meh op 1 juli 2018, 10:35Met een beamer kijken, in een donkere kamer. Dan heb je gelijk fantastisch materiaal voor de review.
Met een beamer kijken, in een donkere kamer. Dan heb je gelijk fantastisch materiaal voor de review.
Citaat van Duken op 16 september 2018, 06:43Vandaag de race om 14:10 in Singapore; Marina Bay
Max start vanaf P2 door goede kwalificatie. 🏎️
Vandaag de race om 14:10 in Singapore; Marina Bay
Max start vanaf P2 door goede kwalificatie. 🏎️
Citaat van Duken op 13 maart 2019, 18:34
Het formule 1 seizoen gaat weer beginnen. Om precies te zijn begint Max Verstappen weer op 17 maart 2019 met de Grand Prix van Australië en eindigt deze weer op 1 december met de GP van Abu Dhabi.
Vorig jaar hadden we ook een gezellig actief topic over de resultaten en mogelijkheden tot streams en live kijken van de race wedstrijden. Gelukkig heb ik zelf (nog) Ziggo en mag ik live kijken maar er zijn andere leden en bezoekers welke op een andere TV dienst zitten maar ook graag formule 1 willen kijken. Daarom kunnen we het hier ook hebben over mogelijke live streams welke je kan volgen op je computer of telefoon zodat je ook de wedstrijden kan gaan kijken.
In dit topic bespreken we de mogelijkheden voor het kijken van de race wedstrijden en via bijvoorbeeld Duitse TV kanalen, live stream websites of met software zoals die van Kodi. Natuurlijk kunnen we het ook hebben over de racen en al het anderen in de racerij van formule 1 seizoen 2018.
Onderstaand de race kalender van 2019.
Datum
Grand Prix
Starttijd race Zondag 17 maart
Australië
6.10 uur Zondag 31 maart
Bahrein
17.10 uur Zondag 14 april
China
8.10 uur Zondag 28 april
Azerbeidzjan
14.10 uur Zondag 12 mei
Spanje
15.10 uur Zondag 26 mei
Monaco
15.10 uur Zondag 9 juni
Canada
20.10 uur Zondag 23 juni
Frankrijk
15.10 uur Zondag 30 juni
Oostenrijk
15.10 uur Zondag 14 juli
Groot-Brittannië
15.10 uur Zondag 28 juli
Duitsland
15.10 uur Zondag 4 augustus
Hongarije
15.10 uur Zondag 1 september
België
15.10 uur Zondag 8 september
Italië
15.10 uur Zondag 22 september
Singapore
14.10 uur Zondag 29 september
Rusland
13.10 uur Zondag 13 oktober
Japan
7.10 uur Zondag 27 oktober
Mexico
20.10 uur Zondag 3 november
Verenigde Staten
20.10 uur Zondag 17 november
Brazilië
18.10 uur Zondag 1 december
Abu Dhabi
14.10 uur Andere Tv Kanalen die een Formule 1 2019 livestream verzorgen. Deze kan je misschien ook ontvangen bij je Televisie provider.
LAND KANAAL TAAL Verenigde Staten NBC Sports Engels Verenig Koninkrijk(UK) NBC Sports Univision Deportes Engels- Spaans Finland MTV3 Fins Tsjechische Republiek Nova Sport Tsjechisch Japan Fuji TV Japans Spanje Antena 3 Esport3 Spaans Frankrijk Canal + Sport Frans Italië Sky Sports F1 Italiaans Roemenië Dolce Sport Roemenië Australië één Engels Zweden NBC Sports Zweeds Duitsland RTL Television Duits Kroatië MAXtv Kroatisch Midden Oosten Bein Sport 6 Arabisch Canada RDS 2 TSN 3 Engels- Frans
Het formule 1 seizoen gaat weer beginnen. Om precies te zijn begint Max Verstappen weer op 17 maart 2019 met de Grand Prix van Australië en eindigt deze weer op 1 december met de GP van Abu Dhabi.
Vorig jaar hadden we ook een gezellig actief topic over de resultaten en mogelijkheden tot streams en live kijken van de race wedstrijden. Gelukkig heb ik zelf (nog) Ziggo en mag ik live kijken maar er zijn andere leden en bezoekers welke op een andere TV dienst zitten maar ook graag formule 1 willen kijken. Daarom kunnen we het hier ook hebben over mogelijke live streams welke je kan volgen op je computer of telefoon zodat je ook de wedstrijden kan gaan kijken.
In dit topic bespreken we de mogelijkheden voor het kijken van de race wedstrijden en via bijvoorbeeld Duitse TV kanalen, live stream websites of met software zoals die van Kodi. Natuurlijk kunnen we het ook hebben over de racen en al het anderen in de racerij van formule 1 seizoen 2018.
Onderstaand de race kalender van 2019.
Datum |
Grand Prix |
Starttijd race |
---|---|---|
Zondag 17 maart |
Australië |
6.10 uur |
Zondag 31 maart |
Bahrein |
17.10 uur |
Zondag 14 april |
China |
8.10 uur |
Zondag 28 april |
Azerbeidzjan |
14.10 uur |
Zondag 12 mei |
Spanje |
15.10 uur |
Zondag 26 mei |
Monaco |
15.10 uur |
Zondag 9 juni |
Canada |
20.10 uur |
Zondag 23 juni |
Frankrijk |
15.10 uur |
Zondag 30 juni |
Oostenrijk |
15.10 uur |
Zondag 14 juli |
Groot-Brittannië |
15.10 uur |
Zondag 28 juli |
Duitsland |
15.10 uur |
Zondag 4 augustus |
Hongarije |
15.10 uur |
Zondag 1 september |
België |
15.10 uur |
Zondag 8 september |
Italië |
15.10 uur |
Zondag 22 september |
Singapore |
14.10 uur |
Zondag 29 september |
Rusland |
13.10 uur |
Zondag 13 oktober |
Japan |
7.10 uur |
Zondag 27 oktober |
Mexico |
20.10 uur |
Zondag 3 november |
Verenigde Staten |
20.10 uur |
Zondag 17 november |
Brazilië |
18.10 uur |
Zondag 1 december |
Abu Dhabi |
14.10 uur |
Andere Tv Kanalen die een Formule 1 2019 livestream verzorgen. Deze kan je misschien ook ontvangen bij je Televisie provider.
LAND | KANAAL | TAAL |
---|---|---|
Verenigde Staten | NBC Sports | Engels |
Verenig Koninkrijk(UK) | NBC Sports Univision Deportes | Engels- Spaans |
Finland | MTV3 | Fins |
Tsjechische Republiek | Nova Sport | Tsjechisch |
Japan | Fuji TV | Japans |
Spanje | Antena 3 Esport3 | Spaans |
Frankrijk | Canal + Sport | Frans |
Italië | Sky Sports F1 | Italiaans |
Roemenië | Dolce Sport | Roemenië |
Australië | één | Engels |
Zweden | NBC Sports | Zweeds |
Duitsland | RTL Television | Duits |
Kroatië | MAXtv | Kroatisch |
Midden Oosten | Bein Sport 6 | Arabisch |
Canada | RDS 2 TSN 3 | Engels- Frans |
Citaat van Duken op 17 maart 2019, 07:06De race in de verkorte doorspoelen versie bekeken. Ik zal nog niks spoiler maar hij was wel saai...
De race in de verkorte doorspoelen versie bekeken. Ik zal nog niks spoiler maar hij was wel saai...
Citaat van Meh Meh op 17 maart 2019, 08:481 uur geleden zei Duken:De race in de verkorte doorspoelen versie bekeken. Ik zal nog niks spoiler maar hij was wel saai...
![]()
Ik was van de week ook aan de race en dat heb ik ook doorgespoeld. 🤪
1 uur geleden zei Duken:De race in de verkorte doorspoelen versie bekeken. Ik zal nog niks spoiler maar hij was wel saai...
![]()
Ik was van de week ook aan de race en dat heb ik ook doorgespoeld. 🤪
Citaat van Duken op 17 maart 2019, 09:3648 minuten geleden zei Meh Meh:Ik was van de week ook aan de race en dat heb ik ook doorgespoeld. 🤪
Hahahahahaha heerlijk. 🤣🤣🤣
48 minuten geleden zei Meh Meh:Ik was van de week ook aan de race en dat heb ik ook doorgespoeld. 🤪
Hahahahahaha heerlijk. 🤣🤣🤣
Citaat van AnMilk op 9 april 2019, 15:34haha Het is raar dat ik de formule-stream bekijk op de fc-pagina van Barcelona https://www.soccertowatch.com/barcelona-streams/
haha Het is raar dat ik de formule-stream bekijk op de fc-pagina van Barcelona https://www.soccertowatch.com/barcelona-streams/