wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Formule 1 2021 kijken via live streams zonder Ziggo?

VorigePage 11 of 14Volgende
Op 8-4-2018 om 20:44 zei Duken:

Je kunt hem ook hier vinden: http://www.vectordroid.com/repo/1. VIDEO ADDONS - 2018 COLLECTION/ " plugin.video.ZemTV-shani-6.7.2.zip"  :)  Gaat dat lukken?

Wat een race van Max... jammer dat het bandje lek ging. Ik heb hem daarna weer uitgezet. Volgende week China, dan moet het beter gaan. (Slechter kan niet :P )

Ik ga dit zeker proberen! Ik zal laten weten of mij dit lukt. Ja erg jammer van Max, maar heb de hele race afgekeken... Erg mooie race, zo hoort F1 te zijn! Lekkere inhaal acties, spannend tot de laatste ronde tussen Bottas en Vettel. Nu maar duimen voor China en nog zo'n mooie race!

Die max, wat begon als een extreem saaie race had nog een leuk einde. Jammer van de foutjes van max, anders stond hij op het podium. Maar er gebeurt tenminste wel iets :)

Jammer :( Hij moet rustiger rijden en niet altijd vol in de aanval. Dan had hij op het podium gestaan. 

De setup van Kodi is klaar. De wedstrijd van Azerbeidzjan over twee dagen kijken, laten we allemaal hopen dat zo een mooie race wordt als vorig jaar. 

Inderdaad Kenobi. Ik hoop op hetzelfde als de Formule 2... Daar gebeurde nog meer ?️

Geweldig! Wat een sensatie, natuurlijk jammer van de klapper tussen max en Ricardo. Maar dit is wel erruhg leuk kijken.  :goed:

IMG-20180430-WA0000.jpg  

:) Ik vond hem wel passen 😛

Nog een klein uurtje! Ik hoop op hetzelfde spectakel als vorige race 🏎️🏎️🏎️🏎️

Max.... Wat doe je nou :(

beginnen vanaf plekje 20.... Schumacher heeft ooit in Monaco van de 20ste naar de 5de plek gereden. Misschien..... Heel misschien....

Ik hoop het voor je @Duken :D

VorigePage 11 of 14Volgende