do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Film reviews en gezelligheid

VorigePage 8 of 15Volgende

Ik heb 'm eergisteren gedownload. Kwaliteit en ondertiteling is uitstekend. Ik heb bijna al mijn opdrachten al af, misschien dat ik deze film vanavond even kijk. :)

Ik heb 'm gekeken gisterenavond vondt er bar weinig aan...heb 'm dan ook na 40 min. afgezeten.:ziek:

Ik heb Okja gisteren gezien. Sinds Requiem for a Dream is er geen enkele film geweest die mij emotioneel zo wist te raken.
Ondanks enkele cliches, plotholes, acteurs die miscasted zijn, is het een uitstekende film. Ik geen 'm een dikke 8.

Het begon als een Disney filmpje met standaard stereotypes. Gaanderweg werd de film steeds zwaarder. 
De ontknopping van de film is de meest heftige die ik ooit heb gezien. Het is een enorme aanklacht tegen de bioindustrie.
Geiten eten geen vlees maar deze geit hoeft echt geen vlees meer... Ik begrijp het, eindelijk.

4 minuten geleden zei Meh Meh:

het een uitstekende film. Ik geen 'm een dikke 8.

Zo zie maar, de enne vindt er niks aan en de andere vindt het bijna een topper, films is iets wat heel persoonlijk is dat blijkt nu wel weer ^_^

Ik ga de film vanavond kijken. Ik ben benieuwd.

5 uur geleden zei puppy:

Zo zie maar, de enne vindt er niks aan en de andere vindt het bijna een topper, films is iets wat heel persoonlijk is dat blijkt nu wel weer ^_^

Smaak is inderdaad een zeer relatief begrip. :) De een is gek op pindakaas, een ander op jam. En dan heb je ook nog van die geiten die meer van gras houden. :gek:

Ik ga zo naar Wonder Woman, toch maar in 3D... Recenties zijn nog steeds zo lofvol dat ik het toch maar doe. Ik haat 3D. En smurfen. :gek:

Baby Driver wil ik maandag eens bekijken in de bioscoop. Op alle film websites zijn de reviews ontzettend goed. Zeldzaam dat er 2 films tegelijk draaien die ik graag in de bioscoop wil zien. :D

Een uur voor het einde weggegaan. Niet mijn soort film. Er zaten enkele fragmenten in die ik wel kon waarderen, 3D was zoals gewoonlijk helemaal niets. Baby Driver maar eens proberen. In 2D natuurlijk. ^_^

Once upon a Time in Venice (2017)

Steve Ford (Bruce Willis) is een afgezakte privé-detective uit Los Angeles wiens zakelijke en persoonlijke wereld botsen, nadat zijn liefdevolle huisdier Buddy gestolen wordt door een beruchte bende. Door een reeks gekke omstandigheden voert hij klusjes uit voor de bende, terwijl hij achterna gezeten wordt door twee wraakzuchtige Samoaanse broers, een woekeraar en nog een paar andere duistere figuren. Steve heeft er alles voor over om weer herenigd te worden met zijn hond.

:yahoo::yahoo::yahoo:

Mmm eem drie sterren Bruce film. Zet ik op de to watch lijst! Wil ik ook zien :)

@Meh Meh de bioscoop verlaten?!!! Zo slecht was de film toch ook weer niet? :sweat:

VorigePage 8 of 15Volgende