vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Film reviews en gezelligheid

VorigePage 9 of 15Volgende
1 uur geleden zei Duken:

Mmm eem drie sterren Bruce film. Zet ik op de to watch lijst! Wil ik ook zien :)

@Meh Meh de bioscoop verlaten?!!! Zo slecht was de film toch ook weer niet? :sweat:

Ik sla 'm graag over. De reviews over deze film zijn erg duidelijk. Bruce Willis was ooit een goede acteur, in Die Hard 1 zette hij de rol van John McClane op geniale wijze neer.
Wat hij de laatste jaren doet als acteur ontgaat mij geheel. Gemiddeld een 5,5 op IMDB. 

Wonder Woman... 
3D is gewoon helemaal niet mijn ding. Mogelijk heeft het met mijn ogen te maken, Avatar kwam tot zijn recht in 3D, andere films vind ik verschrikkelijk in 3D.
Het verhaal van Wonder Woman was voor mij te ver gezocht. De scene waarbij ze No Mans man door ging, met slow bullet time en de begeleidende muziek, was wel erg sterk.
Maar de rest deed mij helaas niet zo veel. Terwijl ik de meeste DC Comics en Marvel verfilmingen echt goed vind of in elk geval waardeer.
Wonder Woman is niet slecht, de vele recenties zijn duidelijk. Het is een goede film volgens vele zeer gewaardeerde film critici.
Ik vond er persoonlijk gewoon niets aan. Smaak, het is wat soms... :gek:

Op 6-7-2017 om 15:23 zei Meh Meh:

Smaak is inderdaad een zeer relatief begrip. :) De een is gek op pindakaas, een ander op jam.  :gek:

15 uur geleden zei Meh Meh:

Ik vond er persoonlijk gewoon niets aan. Smaak, het is wat soms... :gek:

Binnenkort naar 2 films in de bios.  13 Juli naar War for the Planet of the Apes en 20 juli naar Dunkirk.  Zin in :)

16 uur geleden zei puppy:

Once upon a Time in Venice (2017)

Steve Ford (Bruce Willis) is een afgezakte privé-detective uit Los Angeles wiens zakelijke en persoonlijke wereld botsen, nadat zijn liefdevolle huisdier Buddy gestolen wordt door een beruchte bende. Door een reeks gekke omstandigheden voert hij klusjes uit voor de bende, terwijl hij achterna gezeten wordt door twee wraakzuchtige Samoaanse broers, een woekeraar en nog een paar andere duistere figuren. Steve heeft er alles voor over om weer herenigd te worden met zijn hond.

:yahoo::yahoo::yahoo:

Die ga ik binnenkort ook een kijken.

Op 5-7-2017 om 09:02 zei Monkie:

Die lijkt mij ook wel wat.

@Monkie , hoe vond je de film Okja? 

18 uur geleden zei Duken:

Mmm eem drie sterren Bruce film. Zet ik op de to watch lijst! Wil ik ook zien :)

Ik kijk 'm wellicht vanavond al :)

Ik ga hem vanavond ook kijken. Ben erg benieuwd of het wat is :)

Zojuist zei Monkie:

Ik ga hem vanavond ook kijken. Ben erg benieuwd of het wat is :)

Kijk Okja met wat plakjes worst en beefjerky, dat draagt bij aan de ervaring. ^_^

3 uur geleden zei Meh Meh:

beefjerky

Nog nooit van gehoord van beef jerky :huh:

Ach kan gebeuren mehmeh. Over smaak valt niet te twisten ;)

Ik heb vandaag real steel gezien met mijn zoontje. Die was aan het stuiteren op de bank zo vet vond hij hem. Natuurlijk van de eerste minuut voorstelbaar. Maar voor iemand van 8 nog niet ^_^

https://www.moviemeter.nl/film/67008

Een verhaal dat zich afspeelt in het jaar 2020, waar robotboksen een populaire sport is. Een promotor (Hugh Jackman) die moeite heeft zijn hoofd boven water te houden stuit op een afgeschreven robot en denkt er een kampioen van te kunnen maken. Terwijl hij samen met de robot furore maakt, komt hij erachter dat hij een zoontje van elf jaar oud heeft, die hem wil leren kennen.

mijn mening, 3 van de 5 sterren. 

Real Steal was wat simpel, voorspelbaar zoals je al aangaf maar zeker het kijken waard.
Zelf was ik er niet voor naar de bioscoop gegaan maar ik vond het een vermakelijke film.
Moet bekennen dat mijn verwachtingen erg laag waren, Real Steal viel enorm mee.
Is trouwens een ideale film om te kijken met een 8 jarige zoon. :)

Smaak is, zoals ik al eerder aangaf inderdaad iets waar niet over te twisten valt. (smaak is een relatief begrip, zoals ik al eerder schreef)
De een is gek op Harry Potter een ander op Hellraiser.

VorigePage 9 of 15Volgende