Film reviews en gezelligheid
Citaat van Demo op 3 juli 2017, 10:17The Mummy (2017)
Een eeuwenoude koningin ligt veilig begraven in een crypte diep onder de meedogenloze woestijn. Haar lot was ooit ten onrechte van haar afgenomen. In de huidige tijd ontwaakt ze. Doordat haar kwaadwilligheid eeuwenlang is gegroeid stort ze haar verschrikkingen, die het menselijke bevattingsvermogen overschrijden, over de wereld uit.
Dat lijkt me wel een goeie film!
![]()
Ben dan ook zeer benieuwd ernaar!!
The Mummy (2017)
Een eeuwenoude koningin ligt veilig begraven in een crypte diep onder de meedogenloze woestijn. Haar lot was ooit ten onrechte van haar afgenomen. In de huidige tijd ontwaakt ze. Doordat haar kwaadwilligheid eeuwenlang is gegroeid stort ze haar verschrikkingen, die het menselijke bevattingsvermogen overschrijden, over de wereld uit.
Dat lijkt me wel een goeie film!
Ben dan ook zeer benieuwd ernaar!!
Citaat van Meh Meh op 4 juli 2017, 14:55Als je geen Netflix hebt kan je Okja downloaden. Het is een Netflix film maar hij is ook te vinden op place2home.net.
Ik heb Netflix gisteren opgezegd en de automatische incasso geblokkeerd. Ik zit vaak achter proxyservers, die blokkeren ze. Een vpn blokkeren ze ook. Er zijn toch manieren om dan toch nog Netflix te gebruiken maar dat ging mij te ver. Jammer. Popcorn time raadt een vpn aan, Netflix blokkeert ze. Dan maar downloaden.
Als je geen Netflix hebt kan je Okja downloaden. Het is een Netflix film maar hij is ook te vinden op place2home.net.
Ik heb Netflix gisteren opgezegd en de automatische incasso geblokkeerd. Ik zit vaak achter proxyservers, die blokkeren ze. Een vpn blokkeren ze ook. Er zijn toch manieren om dan toch nog Netflix te gebruiken maar dat ging mij te ver. Jammer. Popcorn time raadt een vpn aan, Netflix blokkeert ze. Dan maar downloaden.
Citaat van Demo op 4 juli 2017, 16:391 uur geleden zei Meh Meh:Ik heb Netflix gisteren opgezegd
Nu al spijt ?
Wat Netflix uit zond was dat ook niets dan?
Avond Allemaal
1 uur geleden zei Meh Meh:Ik heb Netflix gisteren opgezegd
Nu al spijt ?
Wat Netflix uit zond was dat ook niets dan?
Avond Allemaal
Citaat van Meh Meh op 4 juli 2017, 18:11Je begrijpt mijn bericht niet neem ik aan?
In mijn bericht leg ik uit dat ik Netflix niet kan gebruiken. Ze staan meestal niet toe dat ik er gebruik van maak.
k zou het dolgraag willen gebruiken maar dat is niet mogelijk.
Je begrijpt mijn bericht niet neem ik aan?
In mijn bericht leg ik uit dat ik Netflix niet kan gebruiken. Ze staan meestal niet toe dat ik er gebruik van maak.
k zou het dolgraag willen gebruiken maar dat is niet mogelijk.
Citaat van William op 4 juli 2017, 18:12Logan
In 2029 is de mutant bevolking aanzienlijk geslonken en de X-Men zijn ontbonden. Logan (Hugh Jackman) zijn vermogen om zichzelf te genezen is slinkende en hij ontfermt zich nu samen met de mutant Caliban (Stephen Merchant) over de zieke Professor X (Patrick Stewart) in een schuilplaats op de grens met Mexico. Zij zullen daar de rest van hun leven ondergedoken blijven. Maar wanneer een jonge mutant op de vlucht voor een gevaarlijke organisatie zijn pad kruist, kan hij zich niet langer verstoppen en voelt hij zich uiteindelijk gedwongen haar te helpen.
Ik vond het een goede film. Na alle lovende recensies had ik er alleen meer van verwacht. Einde blijft een beetje een gekke nasmaak hebben. Ik vind het niet kunnen
Maar alsnog 4/5 sterren.
Na de recensies had ik 5/5 verwacht. Maar alsnog een topper hoor.
Logan
In 2029 is de mutant bevolking aanzienlijk geslonken en de X-Men zijn ontbonden. Logan (Hugh Jackman) zijn vermogen om zichzelf te genezen is slinkende en hij ontfermt zich nu samen met de mutant Caliban (Stephen Merchant) over de zieke Professor X (Patrick Stewart) in een schuilplaats op de grens met Mexico. Zij zullen daar de rest van hun leven ondergedoken blijven. Maar wanneer een jonge mutant op de vlucht voor een gevaarlijke organisatie zijn pad kruist, kan hij zich niet langer verstoppen en voelt hij zich uiteindelijk gedwongen haar te helpen.
Ik vond het een goede film. Na alle lovende recensies had ik er alleen meer van verwacht. Einde blijft een beetje een gekke nasmaak hebben. Ik vind het niet kunnen Maar alsnog 4/5 sterren.
Na de recensies had ik 5/5 verwacht. Maar alsnog een topper hoor.
Citaat van Meh Meh op 4 juli 2017, 18:27Toevallig afgelopen zaterdag weer gekeken met een vriendin die ''niet van geweld houd''. Maar ze vond het toch een goede film omdat het verhaal haar meetrok.
Ik vind het de beste X-Men film ooit gemaakt en een zeer waardige afsluiter voor de twee hoofdpersonages.
Toevallig afgelopen zaterdag weer gekeken met een vriendin die ''niet van geweld houd''. Maar ze vond het toch een goede film omdat het verhaal haar meetrok.
Ik vind het de beste X-Men film ooit gemaakt en een zeer waardige afsluiter voor de twee hoofdpersonages.
Citaat van Demo op 5 juli 2017, 06:55Op 3-7-2017 om 18:56 zei Meh Meh:Deze lijkt mij erg mooi.
Ben momenteel aan het downloaden natuurlijk een (1080p) WebRip versie.....
Op 3-7-2017 om 18:56 zei Meh Meh:Deze lijkt mij erg mooi.
Ben momenteel aan het downloaden natuurlijk een (1080p) WebRip versie.....