Enzetbee.com offline ?
Citaat van Demo op 22 juli 2017, 18:582 minuten geleden zei Meh Meh:Hoe weet je dat?
misschien zit hij/zij op die site werkzaam , en anders inderdaad hoe weet je dat gast
Ben blij om te horen dan dat het onderhoud is dan komt die van zelf wel weer terug we wachten met smart af![]()
2 minuten geleden zei Meh Meh:Hoe weet je dat?
misschien zit hij/zij op die site werkzaam , en anders inderdaad hoe weet je dat gast
Ben blij om te horen dan dat het onderhoud is dan komt die van zelf wel weer terug we wachten met smart af
Citaat van Meh Meh op 22 juli 2017, 19:02Ik beheer meer dan 100 websites en nog nooit heb ik een website langdurig offline gehaald voor onderhoud.
Aanpassingen doet men op localhost of online, vaak op een subdomein. Als alles werkt worden de updates doorgevoerd.
Bij fouten schakelt men gewoon een backup in, of worden de DNS en nameservers aangepast zodat een andere host het kan overnemen.
Ik kan mij dus niet voorstellen dat de website offline is voor onderhoud, er zijn genoeg manieren om langdurige downtime te voorkomen.
Ik beheer meer dan 100 websites en nog nooit heb ik een website langdurig offline gehaald voor onderhoud.
Aanpassingen doet men op localhost of online, vaak op een subdomein. Als alles werkt worden de updates doorgevoerd.
Bij fouten schakelt men gewoon een backup in, of worden de DNS en nameservers aangepast zodat een andere host het kan overnemen.
Ik kan mij dus niet voorstellen dat de website offline is voor onderhoud, er zijn genoeg manieren om langdurige downtime te voorkomen.
Citaat van Meh Meh op 22 juli 2017, 19:034 minuten geleden zei Gast Shadow...:misschien zit hij/zij op die site werkzaam , en anders inderdaad hoe weet je dat gast
Ben blij om te horen dan dat het onderhoud is dan komt die van zelf wel weer terug we wachten met smart af![]()
Het is trouwens gezelliger om je in te schrijven op dit forum!
4 minuten geleden zei Gast Shadow...:misschien zit hij/zij op die site werkzaam , en anders inderdaad hoe weet je dat gast
Het is trouwens gezelliger om je in te schrijven op dit forum!
Citaat van ShadowMaster op 22 juli 2017, 20:351 uur geleden zei Meh Meh:Het is trouwens gezelliger om je in te schrijven op dit forum!
inmiddels me ingeschreven
nou we zullen wel zien dan of enzetbee nog terug komt hoop het natuurlijk wel maar jah we zullen zien
, anders hoop ik netjes een berichtje nog te krijgen hoe en het waarom
dan laat ik het hier wel weten als ik wat hoor en als die online weer is zeg ik het ook wel weer
![]()
1 uur geleden zei Meh Meh:Het is trouwens gezelliger om je in te schrijven op dit forum!
inmiddels me ingeschreven nou we zullen wel zien dan of enzetbee nog terug komt hoop het natuurlijk wel maar jah we zullen zien
dan laat ik het hier wel weten als ik wat hoor en als die online weer is zeg ik het ook wel weer
Citaat van Duken op 22 juli 2017, 20:39Haaaaa welkom bij de club!
Duken.nl heeft ook wel eens server problemen gehad met maar die zijn van korte duur. En daarbij kan je altijd nog je leden via de sociale kanalen aangeven wat er gaande is.
Maar dit duurt nu wel heel lang. Hoop de heren snel weer online te zien.
Haaaaa welkom bij de club!
Duken.nl heeft ook wel eens server problemen gehad met maar die zijn van korte duur. En daarbij kan je altijd nog je leden via de sociale kanalen aangeven wat er gaande is.
Citaat van ShadowMaster op 22 juli 2017, 20:444 minuten geleden zei Duken:Haaaaa welkom bij de club!
ik ook , maar anders maar niet, dan moet ik een andere leuke site zoeken voor ebooks iemand leuke suggesties
vooral Harlequin ebooks
4 minuten geleden zei Duken:Haaaaa welkom bij de club!
ik ook , maar anders maar niet, dan moet ik een andere leuke site zoeken voor ebooks iemand leuke suggesties vooral Harlequin ebooks
Citaat van Duken op 22 juli 2017, 20:53Ja die zal er vast wel zijn. Misschien weet @kliko nog een goede? Maar als je eenmaal een fijn werkend nzb forum heb met jou gewilde content; dan blijf je daar ook vaak hangen.
Enzetbee komt vast terug.
Ja die zal er vast wel zijn. Misschien weet @kliko nog een goede? Maar als je eenmaal een fijn werkend nzb forum heb met jou gewilde content; dan blijf je daar ook vaak hangen.
Enzetbee komt vast terug.
Citaat van Meh Meh op 22 juli 2017, 21:0731 minuten geleden zei ShadowMaster:inmiddels me ingeschreven
nou we zullen wel zien dan of enzetbee nog terug komt hoop het natuurlijk wel maar jah we zullen zien
![]()
Leuk, welkom!
31 minuten geleden zei ShadowMaster:inmiddels me ingeschreven
![]()
Leuk, welkom!