Enzetbee.com offline ?
Citaat van Demo op 21 juli 2017, 16:49ja vindt het ook een rare opmerking maar goed zal wel aan ons liggen
Maar is nog steeds offline helaas, net nog gekeken hopelijk alleen maar aan het updaten , hopelijk komen ze snel weer online en zijn ze niet gepakt haalde daar veel ebooks vandaan
![]()
ja vindt het ook een rare opmerking maar goed zal wel aan ons liggen
Maar is nog steeds offline helaas, net nog gekeken hopelijk alleen maar aan het updaten , hopelijk komen ze snel weer online en zijn ze niet gepakt haalde daar veel ebooks vandaan
Citaat van Meh Meh op 22 juli 2017, 13:33Ze zijn inderdaad offline, reden onbekend... kan zijn dat ze zelf gestopt zijn, dat de host de stekker eruit heeft getrokken. Onduidelijk.
Ze zijn inderdaad offline, reden onbekend... kan zijn dat ze zelf gestopt zijn, dat de host de stekker eruit heeft getrokken. Onduidelijk.
Citaat van Demo op 22 juli 2017, 15:55Jammer dat ze de users niet even weten wat er aan de hand is dan
maarjah misschien een reden voor.
Jammer dat ze de users niet even weten wat er aan de hand is dan maarjah misschien een reden voor.
Citaat van Duken op 22 juli 2017, 16:20Ik verwacht nog wel een reactie of uitleg ergens. Vaak is er altijd wel iemand die kan aangeven wat er is gebeurd. Ze hadden tenslotte ook veel trouwe leden.
Ik verwacht nog wel een reactie of uitleg ergens. Vaak is er altijd wel iemand die kan aangeven wat er is gebeurd. Ze hadden tenslotte ook veel trouwe leden.
Citaat van Meh Meh op 22 juli 2017, 16:28Ik weet het niet. De vraag is hoeveel mensen er achter de website zaten.... Misschien onderhoud 1 iemand de server en is die op vakantie. Het lijkt op hosting/server problemen.
Maar dat zegt nog niets, misschien heeft de host de stekker eruit getrokken. Schending copyright, betalingsachterstand...Een goed alternatief voor enzetbee is place2home.net
Ik weet het niet. De vraag is hoeveel mensen er achter de website zaten.... Misschien onderhoud 1 iemand de server en is die op vakantie. Het lijkt op hosting/server problemen.
Maar dat zegt nog niets, misschien heeft de host de stekker eruit getrokken. Schending copyright, betalingsachterstand...
Een goed alternatief voor enzetbee is place2home.net
Citaat van Duken op 22 juli 2017, 16:37Goed dat je het zegt, dat kan natuurlijk ook. De webmaster een weekje op vakantie. Dan is het lastig de boel online te krijgen
Alternatieven zoals place2home vind je hier.
Goed dat je het zegt, dat kan natuurlijk ook. De webmaster een weekje op vakantie. Dan is het lastig de boel online te krijgen
Alternatieven zoals place2home vind je hier.
Citaat van Demo op 22 juli 2017, 16:45www.newzbin.org is er ook nog altijd he.
http://www.newzbin.org is er ook nog altijd he.