Enzetbee.com offline ?
Citaat van ShadowMaster op 23 juli 2017, 11:37hoi gast ergensin het hoek
hoe bedoel je dat offline verzoek ??
21 minuten geleden zei Gast ergensinhethoek:offline verzoek .......
hoi gast ergensin het hoek
hoe bedoel je dat offline verzoek ??
21 minuten geleden zei Gast ergensinhethoek:offline verzoek .......
Citaat van Meh Meh op 23 juli 2017, 13:015 uur geleden zei Gast enzetbee komt terug:Er is serveronderhoud door de host aan de gangn, duurt alleen langer dan vewacht...
Duurt alleen langer dan verwacht. Ze zijn al bijna 4 dagen offline!
![]()
Waarschijnlijk word enzetbee.com gehost bij dit hostingbedrijf?
5 uur geleden zei Gast enzetbee komt terug:Er is serveronderhoud door de host aan de gangn, duurt alleen langer dan vewacht...
Duurt alleen langer dan verwacht. Ze zijn al bijna 4 dagen offline!
Citaat van koffieleut op 23 juli 2017, 13:1917 minuten geleden zei Meh Meh:Duurt alleen langer dan verwacht. Ze zijn al bijna 4 dagen offline!
![]()
Waarschijnlijk word enzetbee.com gehost bij dit hostingbedrijf?we gaan het zien hoop dat ze snel weer online zijn
17 minuten geleden zei Meh Meh:Duurt alleen langer dan verwacht. Ze zijn al bijna 4 dagen offline!
![]()
we gaan het zien hoop dat ze snel weer online zijn
Citaat van Meh Meh op 23 juli 2017, 13:24Dat hoop ik ook. Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van enzetbee.com maar wou er altijd nog eens naar kijken... En nou kan het misschien nooit meer.
Welkom op Duken trouwens, @koffieleut
Dat hoop ik ook. Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van enzetbee.com maar wou er altijd nog eens naar kijken... En nou kan het misschien nooit meer.
Welkom op Duken trouwens, @koffieleut
Citaat van ShadowMaster op 23 juli 2017, 13:35ik hoorde net op een site waar ik wel eens kom dat een eigenaar die iemand daar kende gereageerd heeft ze gaan verhuizen naar een nieuwe server en hopen dit snel klaar te hbben helaas duurt het op dit moment langer dan ze hadden gehoopt meer weet ik ook niet heb het ook alleen maar van horen/lezen
![]()
ik hoorde net op een site waar ik wel eens kom dat een eigenaar die iemand daar kende gereageerd heeft ze gaan verhuizen naar een nieuwe server en hopen dit snel klaar te hbben helaas duurt het op dit moment langer dan ze hadden gehoopt meer weet ik ook niet heb het ook alleen maar van horen/lezen
Citaat van colablikje op 23 juli 2017, 13:49Op 7/4/2017 om 17:12 zei Gast ShadowMaster:forum mag gesloten worden, de site doet het weer denk een storing geweest
ben weer blij dat die het doet, misschien een goeie om hier in het rijtje gezet te worden zie hem namelijk niet erin staan ??
Gr ShadowMaster
Welk rijtje bedoel je precies? Waar staat die?
Op 7/4/2017 om 17:12 zei Gast ShadowMaster:forum mag gesloten worden, de site doet het weer denk een storing geweest
ben weer blij dat die het doet, misschien een goeie om hier in het rijtje gezet te worden zie hem namelijk niet erin staan ??
Gr ShadowMaster
Welk rijtje bedoel je precies? Waar staat die?