Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Marciej123 op 17 april 2013, 18:51Ik speel uiteraard nog vaak (alleen deze week wat minder omdat ik het super druk heb)
Ik speel uiteraard nog vaak (alleen deze week wat minder omdat ik het super druk heb)
Citaat van Marciej123 op 6 juni 2013, 07:42Ik ben op moment de server aan het bijwerken, Hij komt zsm weer online
Ik ben op moment de server aan het bijwerken, Hij komt zsm weer online
Citaat van PeaceFreak op 6 juni 2013, 07:55Mooi, als de server in de lucht is, neem ik eens een kijkje!!
Maar het is toch geen pvp, toch??
Mooi, als de server in de lucht is, neem ik eens een kijkje!!
Maar het is toch geen pvp, toch??
Citaat van Marciej123 op 25 juni 2013, 22:51Ik heb wat testers nodig.
Ben al een tijd druk bezig, En ik weet eigenlijk wel zeker dat jullie deze server vet gaan vinden.
hint: Naast ouderwets survival kunnen er heel veel minigames gedaan worden zoals Hungergames, Spleef, Paintball Warfare, en nog veel meer!!
Ik heb dus testers nodig.
Voeg me toe op skype: Marcvanrossen123
of stuur me een PM met je MC naam
Ik heb wat testers nodig.
Ben al een tijd druk bezig, En ik weet eigenlijk wel zeker dat jullie deze server vet gaan vinden.
hint: Naast ouderwets survival kunnen er heel veel minigames gedaan worden zoals Hungergames, Spleef, Paintball Warfare, en nog veel meer!!
Ik heb dus testers nodig.
Voeg me toe op skype: Marcvanrossen123
of stuur me een PM met je MC naam
Citaat van T H W I T op 26 juni 2013, 14:03Nee hè, komt ie weer net mee als ik een toets periode zit, haha.
Nouja, maar even aan me voorbij laten gaan he...
Nee hè, komt ie weer net mee als ik een toets periode zit, haha.
Nouja, maar even aan me voorbij laten gaan he...