Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Marciej123 op 26 juni 2013, 14:36Haha no problem! Succes met je toetsen!! ik heb wat vrienden die helpen testen maar een paar duken members is altijd nice
Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk
Haha no problem! Succes met je toetsen!! ik heb wat vrienden die helpen testen maar een paar duken members is altijd nice
Citaat van Duken op 27 juni 2013, 10:55He, zit er weer leven in het Minecraft topic!
Zet de server maar weer online, ik kom wel weer een keertje mee spelen.
He, zit er weer leven in het Minecraft topic!
Zet de server maar weer online, ik kom wel weer een keertje mee spelen.
Citaat van C.K7 op 1 juli 2013, 13:23Hallo allemaal!
Een vriend en ik hebben samen een minecraft server gestart met de MOD Pixelmon voor de mensen die niet weten wat het is.
Pokemon alleen dan in Minecraft!
We hebben zeker wat goeie bouwers nodig dus als je interesse hebt kijk naar dit Topic die ik op een andere site heb staan voor meer info! : http://minecraftforu...ic,32095.0.html
Dus als je wilt meehelpen vul de formulier daar hier in, in je post!
Hallo allemaal!
Een vriend en ik hebben samen een minecraft server gestart met de MOD Pixelmon voor de mensen die niet weten wat het is.
Pokemon alleen dan in Minecraft!
We hebben zeker wat goeie bouwers nodig dus als je interesse hebt kijk naar dit Topic die ik op een andere site heb staan voor meer info! : http://minecraftforu...ic,32095.0.html
Dus als je wilt meehelpen vul de formulier daar hier in, in je post!
Citaat van PeaceFreak op 3 juli 2013, 07:41Hmm Marciej123,
Ik probeerde net te connecten met 84.107.229.26:25565.
Maar mijn legale Minecraft geeft aan: "Can't reach server".
Is hij al online?? Er staat van wel in alle topics...
Hmm Marciej123,
Ik probeerde net te connecten met 84.107.229.26:25565.
Maar mijn legale Minecraft geeft aan: "Can't reach server".
Is hij al online?? Er staat van wel in alle topics...
Citaat van Marciej123 op 3 juli 2013, 15:43nope is nog niet online.
Ja de server is zo goed als af.
waarom staat die nog niet online vraag je je dan af.
Maandag is Minecraft 1.6 uitgekomen en ik wacht even tot die updates en dan komt ie online.
Als je m wilt testen stuur me een berichtje dan krijg je het IP van mij thuis en zet ik de server (1.5.2) hier aan
Als 1.6 'goed' uit is voor servers komt ie dus weer 24/7 online te staan via het ip wat je zei
nope is nog niet online.
Ja de server is zo goed als af.
waarom staat die nog niet online vraag je je dan af.
Maandag is Minecraft 1.6 uitgekomen en ik wacht even tot die updates en dan komt ie online.
Als je m wilt testen stuur me een berichtje dan krijg je het IP van mij thuis en zet ik de server (1.5.2) hier aan
Als 1.6 'goed' uit is voor servers komt ie dus weer 24/7 online te staan via het ip wat je zei
Citaat van PeaceFreak op 3 juli 2013, 16:32Dank je voor de update Marciej.
Ik wacht wel effe tot 1.6 klaar is voor de server.
Dank je voor de update Marciej.
Ik wacht wel effe tot 1.6 klaar is voor de server.
Citaat van Marciej123 op 23 juli 2013, 15:28Nu ik terug ben doe ik sochtends en soms savonds er wat aan, ik heb al het een ander af 85%.
Wil graag weten wat zouden jullie nou heel graag in de server willen zien qua minigames etc?
Nu ik terug ben doe ik sochtends en soms savonds er wat aan, ik heb al het een ander af 85%.
Wil graag weten wat zouden jullie nou heel graag in de server willen zien qua minigames etc?