Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Marciej123 op 26 maart 2013, 19:17Server draait op 1.5.1
Ik gebruik zelf texturepack: Custom versie van dokucraft / John smith of gewoon standaard
Mods: Optifine (raad ik iedereen aan voor hogere FPS) en Rei's Minimap.
Server draait op 1.5.1
Ik gebruik zelf texturepack: Custom versie van dokucraft / John smith of gewoon standaard
Mods: Optifine (raad ik iedereen aan voor hogere FPS) en Rei's Minimap.
Citaat van Releases op 26 maart 2013, 19:50Me toch maar is verdiepen in die plugins en texturen packs. Is dat echt een vooruitgang met textures?
Verstuurd van mijn Nexus 4 met Tapatalk
Me toch maar is verdiepen in die plugins en texturen packs. Is dat echt een vooruitgang met textures?
Verstuurd van mijn Nexus 4 met Tapatalk
Citaat van Rikkert. op 26 maart 2013, 19:53Het is maar wat je fijner vind. Ik gebruik de laatste tijd de normal, omdat ik geen zin heb om hem weer opnieuw te downloaden
Maar ik vind het er veel beter uitzien, normaal ziet er zo saai en lelijk uit in mijn mening..
Het is maar wat je fijner vind. Ik gebruik de laatste tijd de normal, omdat ik geen zin heb om hem weer opnieuw te downloaden
Maar ik vind het er veel beter uitzien, normaal ziet er zo saai en lelijk uit in mijn mening..
Citaat van T H W I T op 26 maart 2013, 20:29True true.... Moet ook wel leuk blijven. Maar sommige dingen moeten nu beter worden verstopt. En eigen kisten locken
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Gelukkig had ik dat wel gedaan, die kist was ook het enige dat nog intact was haha
True true.... Moet ook wel leuk blijven. Maar sommige dingen moeten nu beter worden verstopt. En eigen kisten locken
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Gelukkig had ik dat wel gedaan, die kist was ook het enige dat nog intact was haha
Citaat van Duken op 29 maart 2013, 08:55Wie heeft dat gat gemaakt in het begin?! Lol viel er in... kom daarna in een vage grot. Best cool
Wie heeft dat gat gemaakt in het begin?! Lol viel er in... kom daarna in een vage grot. Best cool
Citaat van Wous op 29 maart 2013, 13:50Haha ja er stond een bordje bij met "Freddy's gat" oid. Ik was er ook in gelopen, heb een flinke ondergrondse tocht gemaakt..
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Haha ja er stond een bordje bij met "Freddy's gat" oid. Ik was er ook in gelopen, heb een flinke ondergrondse tocht gemaakt..
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Citaat van Marciej123 op 29 maart 2013, 14:34Haha ik zag het gat ook, Heb m dicht gemaakt voordat er meer mensen invallen haha.
Haha ik zag het gat ook, Heb m dicht gemaakt voordat er meer mensen invallen haha.