do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Duken.nl Minecraft server [24/7]

VorigePage 71 of 75Volgende

:P Ik ben inderdaad wel redelijk vaak online.

Mocht iemand de gebruiker Roderik tegenkomen, that's me :P

Aha dat was jij dus :P Had jij trouwens je eigen gebouw afgebroken? Want ik zag je huis staan en de volgende dag stonden er alleen nog maar een paar blokjes :P

Gebruiken jullie ook texture packs of andere plugins zodat het mooier of beter word?

Zo ja hoe en wat? Wil het weer oppakken!

Verstuurd van mijn Nexus 4 met Tapatalk

Nee ik niet, gebruik het via de web url. ;)

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

Aha dat was jij dus :P Had jij trouwens je eigen gebouw afgebroken? Want ik zag je huis staan en de volgende dag stonden er alleen nog maar een paar blokjes :P

Nee, dat was echt klote. Ik had iets gebouwd, kom de volgende dag weer online: Alle dingen weg... Iemand had alles gejat, op inderdaad wat blokjes na. Ik had mijn huis nog wel netjes de deuren afgesloten met lockette, maar ja, als iemand dan je muur weghakt heb je er nog weinig aan...

Ik heb nu dus maar mijn huis wat beter verstopt :P

Is natuurlijk wel lullig maar dat maakt het wel een pvp survival server ;)

Goed op kapers Letten en die gasten anders aanvallen :ph34r:

Naja grieven is niet de bedoeling in een pvp server tenzij je 24/7 online bent natuurlijk want anders kan je je niet verdedigen. Althans zo zie ik het en zo staat het volgens mij ook in de regels ;)

True true.... Moet ook wel leuk blijven. Maar sommige dingen moeten nu beter worden verstopt. En eigen kisten locken :D

Gebruiken jullie ook texture packs of andere plugins zodat het mooier of beter word?

Zo ja hoe en wat? Wil het weer oppakken!

Verstuurd van mijn Nexus 4 met Tapatalk

Ik gebruik meestal John Smith HD texture pack. En de 'mods' rei's minimap + optifine. Mocht je hulp nodig met het installeren, laat meer weten!

VorigePage 71 of 75Volgende