Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van r4dioactivity op 25 maart 2013, 15:14
Ik ben inderdaad wel redelijk vaak online.
Ik ben inderdaad wel redelijk vaak online.
Citaat van Freddytje op 26 maart 2013, 18:12Aha dat was jij dus
Had jij trouwens je eigen gebouw afgebroken? Want ik zag je huis staan en de volgende dag stonden er alleen nog maar een paar blokjes
Aha dat was jij dus Had jij trouwens je eigen gebouw afgebroken? Want ik zag je huis staan en de volgende dag stonden er alleen nog maar een paar blokjes
Citaat van Releases op 26 maart 2013, 18:24Gebruiken jullie ook texture packs of andere plugins zodat het mooier of beter word?
Zo ja hoe en wat? Wil het weer oppakken!
Verstuurd van mijn Nexus 4 met Tapatalk
Gebruiken jullie ook texture packs of andere plugins zodat het mooier of beter word?
Citaat van T H W I T op 26 maart 2013, 18:35Aha dat was jij dus
Had jij trouwens je eigen gebouw afgebroken? Want ik zag je huis staan en de volgende dag stonden er alleen nog maar een paar blokjes
Nee, dat was echt klote. Ik had iets gebouwd, kom de volgende dag weer online: Alle dingen weg... Iemand had alles gejat, op inderdaad wat blokjes na. Ik had mijn huis nog wel netjes de deuren afgesloten met lockette, maar ja, als iemand dan je muur weghakt heb je er nog weinig aan...
Ik heb nu dus maar mijn huis wat beter verstopt
Aha dat was jij dus
Nee, dat was echt klote. Ik had iets gebouwd, kom de volgende dag weer online: Alle dingen weg... Iemand had alles gejat, op inderdaad wat blokjes na. Ik had mijn huis nog wel netjes de deuren afgesloten met lockette, maar ja, als iemand dan je muur weghakt heb je er nog weinig aan...
Ik heb nu dus maar mijn huis wat beter verstopt
Citaat van DukeNPDA op 26 maart 2013, 18:44Is natuurlijk wel lullig maar dat maakt het wel een pvp survival server
Goed op kapers Letten en die gasten anders aanvallen
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Is natuurlijk wel lullig maar dat maakt het wel een pvp survival server
Goed op kapers Letten en die gasten anders aanvallen
Citaat van Freddytje op 26 maart 2013, 18:46Naja grieven is niet de bedoeling in een pvp server tenzij je 24/7 online bent natuurlijk want anders kan je je niet verdedigen. Althans zo zie ik het en zo staat het volgens mij ook in de regels
Naja grieven is niet de bedoeling in een pvp server tenzij je 24/7 online bent natuurlijk want anders kan je je niet verdedigen. Althans zo zie ik het en zo staat het volgens mij ook in de regels
Citaat van DukeNPDA op 26 maart 2013, 18:54True true.... Moet ook wel leuk blijven. Maar sommige dingen moeten nu beter worden verstopt. En eigen kisten locken
True true.... Moet ook wel leuk blijven. Maar sommige dingen moeten nu beter worden verstopt. En eigen kisten locken
Citaat van Rikkert. op 26 maart 2013, 19:04Gebruiken jullie ook texture packs of andere plugins zodat het mooier of beter word?
Ik gebruik meestal John Smith HD texture pack. En de 'mods' rei's minimap + optifine. Mocht je hulp nodig met het installeren, laat meer weten!
Gebruiken jullie ook texture packs of andere plugins zodat het mooier of beter word?
Ik gebruik meestal John Smith HD texture pack. En de 'mods' rei's minimap + optifine. Mocht je hulp nodig met het installeren, laat meer weten!