Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Marciej123 op 19 maart 2013, 17:34Yup Authme vindt ik erg fijn werken.
1e maal doe je:
/Register "Wachtwoord" "Wachtwoord"
en als je daarna gaat joinen in de server doe je: /login "Wachtwoord"
Yup Authme vindt ik erg fijn werken.
1e maal doe je:
/Register "Wachtwoord" "Wachtwoord"
en als je daarna gaat joinen in de server doe je: /login "Wachtwoord"
Citaat van Duken op 20 maart 2013, 08:12Super server Marcjie! Heb er gisteren van kunnen genieten. Al begrijp ik dat hele minen nog niet. Deed eigenlijk alleen maar de Creative mode
Super server Marcjie! Heb er gisteren van kunnen genieten. Al begrijp ik dat hele minen nog niet. Deed eigenlijk alleen maar de Creative mode
Citaat van Marciej123 op 20 maart 2013, 08:44Ben blij dat alles goed werkt!
Was inderdaad leuk!
PM is onderweg!
Ben blij dat alles goed werkt! Was inderdaad leuk!
PM is onderweg!
Citaat van DukeNPDA op 20 maart 2013, 17:15Ben blij dat alles goed werkt!Was inderdaad leuk!
PM is onderweg!
Hij draait en is online.
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Ben blij dat alles goed werkt!Was inderdaad leuk!
PM is onderweg!
Hij draait en is online.
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Citaat van Duken op 21 maart 2013, 19:06Servert draait top! Bedankt Marciej123. Lekker genieten en iedereen kan zonder problemen meespelen via www.duken.nl/minecraft
Servert draait top! Bedankt Marciej123. Lekker genieten en iedereen kan zonder problemen meespelen via http://www.duken.nl/minecraft
Citaat van Duken op 25 maart 2013, 07:57Mijn neefje speelt er ook veel in, gisteren ook een aantal andere gasten van "222" zijn eigenlijk altijd wel bezoekers op bezig
Mijn neefje speelt er ook veel in, gisteren ook een aantal andere gasten van "222" zijn eigenlijk altijd wel bezoekers op bezig
Citaat van Rikkert. op 25 maart 2013, 11:08Ik kom soms ook wel eens langs, en er zitten eigenlijk altijd wel wat mensen.
r4dioactivity is vaak online vind ik
Ik kom soms ook wel eens langs, en er zitten eigenlijk altijd wel wat mensen.
r4dioactivity is vaak online vind ik