Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Rikkert. op 19 maart 2012, 21:42Ohh dat moet dan prongelijk zijn gegaan.... Ik zal het morgen ff goed maken! Is nogal een gedoe dat beveiligen
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Ohh dat moet dan prongelijk zijn gegaan.... Ik zal het morgen ff goed maken! Is nogal een gedoe dat beveiligen
Citaat van Freddytje op 19 maart 2012, 21:57Hij heeft mijn huis ook overgenomen, lees: zijn huis erop aangesloten en alles verbouwt, dafuq
Hij heeft mijn huis ook overgenomen, lees: zijn huis erop aangesloten en alles verbouwt, dafuq
Citaat van Rikkert. op 19 maart 2012, 22:24ohhh zo... Niet helemaal netjes. Maar denk dat hij dacht dat niemand het meer gebruikt omdat er heel lang niks aan gedaan is.
ohhh zo... Niet helemaal netjes. Maar denk dat hij dacht dat niemand het meer gebruikt omdat er heel lang niks aan gedaan is.
Citaat van Freddytje op 19 maart 2012, 22:58Omdat het af was? Lol, een kraker dus. Het boeit me niet echt speel het toch nauwelijks meer hehe.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Omdat het af was? Lol, een kraker dus. Het boeit me niet echt speel het toch nauwelijks meer hehe.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Marciej123 op 20 maart 2012, 08:45mensen die nog een leuke sig willen?
mensen die nog een leuke sig willen?
Citaat van Robbert op 20 maart 2012, 09:50Jouw huis was toch degeen ernaast, die met een laag? Daar heb ik niets aan gedaan.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Jouw huis was toch degeen ernaast, die met een laag? Daar heb ik niets aan gedaan.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Citaat van Freddytje op 20 maart 2012, 10:27Zal straks wel een printscreen maken.
Edit: screen added
http://i39.tinypic.com/6h1h0x.png = grote afbeelding.
Zal straks wel een printscreen maken.
Edit: screen added
http://i39.tinypic.com/6h1h0x.png = grote afbeelding.
Citaat van Wous op 20 maart 2012, 13:49Kan 'hoestsiroop' ook op de whitelist worden gezet?
Alvast bedankt!
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Kan 'hoestsiroop' ook op de whitelist worden gezet?
Alvast bedankt!
Sent from my iPod touch using Tapatalk