Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Wous op 20 maart 2012, 13:53Oh, en ik wou LAN ook een MC servertje opzetten, alleen ik weet niet welke plugins ik moet hebben. Ik vind de server van duken namelijk heel fijn werken met die plugins!
En ik heb de server al wel running, maar niet iedereen wordt direct creative, en de /gamemode command werkt ook niet. En als ik dan mezelf in creative heb, kan ik geen blokken plaatsen of verwijderen, iemand die me kan helpen?
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Oh, en ik wou LAN ook een MC servertje opzetten, alleen ik weet niet welke plugins ik moet hebben. Ik vind de server van duken namelijk heel fijn werken met die plugins!
En ik heb de server al wel running, maar niet iedereen wordt direct creative, en de /gamemode command werkt ook niet. En als ik dan mezelf in creative heb, kan ik geen blokken plaatsen of verwijderen, iemand die me kan helpen?
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Citaat van Rikkert. op 20 maart 2012, 14:05Ja hoor ik kan wel een keertje helpen
Dat iedereen meteen Creative wordt ligt aan de instelling. En de plugins moet ik even kijken. Stuur maar een PM dan onthoud ik het
En hij wordt toegevoegd. Is het een vriend van je?
Ja hoor ik kan wel een keertje helpen
Dat iedereen meteen Creative wordt ligt aan de instelling. En de plugins moet ik even kijken. Stuur maar een PM dan onthoud ik het
En hij wordt toegevoegd. Is het een vriend van je?
Citaat van Freddytje op 21 maart 2012, 10:20Bij mij laad hij wel gewoon, link daaronder al bekeken?
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Bij mij laad hij wel gewoon, link daaronder al bekeken?
Citaat van Robbert op 21 maart 2012, 14:19Ow, is dat deel van jouw? Ik dacht het huis rechtsbovenin wat nog niet af was. Mijn excuus!
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Ow, is dat deel van jouw? Ik dacht het huis rechtsbovenin wat nog niet af was. Mijn excuus!
Citaat van Freddytje op 21 maart 2012, 16:09Ja ook, maar snap nog steeds niet dat je dat andere deel hebt gepakt??
Ja ook, maar snap nog steeds niet dat je dat andere deel hebt gepakt??
Citaat van sc0ttty op 21 maart 2012, 16:38Als ik 2 dagen niet online ben geweest ben ik opeens geen Creative meer.. Ik heb het nu weer maar de afgelopen 2 dagen was er geen modje online
. Dus zou een van de modjes me weer Creative willen maken?
Als ik 2 dagen niet online ben geweest ben ik opeens geen Creative meer.. Ik heb het nu weer maar de afgelopen 2 dagen was er geen modje online . Dus zou een van de modjes me weer Creative willen maken?
Citaat van Rikkert. op 21 maart 2012, 16:45Er zijn meer problemen met dat mensen opeens geen creative meer zijn...
Moet je even aangeven bij mij/Marc op de server dat we je even creative moeten maken
Er zijn meer problemen met dat mensen opeens geen creative meer zijn...
Moet je even aangeven bij mij/Marc op de server dat we je even creative moeten maken
Citaat van Robbert op 21 maart 2012, 18:22Ja ook, maar snap nog steeds niet dat je dat andere deel hebt gepakt??Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Omdat ik niet wist dat dat gedeelte aan jou toebehoorde. Ik had het op MC gevraagd, maar niemand wist toen van wie dat was. Nu blijkt het van jou te zijn.
Ja ook, maar snap nog steeds niet dat je dat andere deel hebt gepakt??Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Omdat ik niet wist dat dat gedeelte aan jou toebehoorde. Ik had het op MC gevraagd, maar niemand wist toen van wie dat was. Nu blijkt het van jou te zijn.