Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van DukeNPDA op 17 maart 2012, 18:59Server was vanmiddag herstartp verzoek van marciej . Nu minder lag? Hoop daar jullie het er uit kunnen filteren
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Server was vanmiddag herstartp verzoek van marciej . Nu minder lag? Hoop daar jullie het er uit kunnen filteren
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Citaat van Rikkert. op 17 maart 2012, 22:06@Pctje
Spreek me maar een keer aan op Mc of MSN
Thijssz helpt ook al mee. Dan gaan we ff bespreken wie wat doet!
Spreek me maar een keer aan op Mc of MSN Thijssz helpt ook al mee. Dan gaan we ff bespreken wie wat doet!
Citaat van Rikkert. op 18 maart 2012, 11:49We gaan beginnen aan mega project dit wordt gemaakt. Pctje en Thijs en ik doen al mee. Hoe meer mensen mee willen doen hoe beter want het is 359x261 groot en 'maar' 70 hoog
We gaan beginnen aan mega project dit wordt gemaakt. Pctje en Thijs en ik doen al mee. Hoe meer mensen mee willen doen hoe beter want het is 359x261 groot en 'maar' 70 hoog
Citaat van sc0ttty op 18 maart 2012, 14:41Helaas ligt internet er hier uit.. Als het weer werkt ga ik er ff naar kijken ! Want ik wil ook wel eens iets groots maken
.
Verstuurd van mijn Samsung GT-i9001 met tapatalk.
Helaas ligt internet er hier uit.. Als het weer werkt ga ik er ff naar kijken ! Want ik wil ook wel eens iets groots maken .
Verstuurd van mijn Samsung GT-i9001 met tapatalk.
Citaat van Duken op 19 maart 2012, 20:01Hoe gaat het nu met de Lag op de server? Werkt de whitelist een beetje?
Topic titel is trouwens aangepast.
Marciej / Rikkert vinden één van jullie het leuk om een nieuwsbericht te schrijven voor op de frontpage van duken.nl? Met screenshots en een leuk stukje tekst? Ik hoor t wel thx
Hoe gaat het nu met de Lag op de server? Werkt de whitelist een beetje?
Topic titel is trouwens aangepast.
Marciej / Rikkert vinden één van jullie het leuk om een nieuwsbericht te schrijven voor op de frontpage van duken.nl? Met screenshots en een leuk stukje tekst? Ik hoor t wel thx
Citaat van Rikkert. op 19 maart 2012, 20:51Lag is volgens mij een heel stuk minder
Whitelist is goed, volgens mij geen griefer meer geweest
Zou ik wel willen doen. Moet ik wel weten wat ik een beetje moet schrijven
Maar ik kijk morgen wel ff
Wil je hem misschien een keer even rebooten? Want op een of andere manier ben ik altijd online...
Lag is volgens mij een heel stuk minder
Whitelist is goed, volgens mij geen griefer meer geweest
Zou ik wel willen doen. Moet ik wel weten wat ik een beetje moet schrijven Maar ik kijk morgen wel ff
Wil je hem misschien een keer even rebooten? Want op een of andere manier ben ik altijd online...
Citaat van Freddytje op 19 maart 2012, 21:32Robbert, had jij nou dat houten huis? Waarom heb je mijn huis erbij gevoegd en het beveiligd zodat ik er niks tegen kan doen?
Robbert, had jij nou dat houten huis? Waarom heb je mijn huis erbij gevoegd en het beveiligd zodat ik er niks tegen kan doen?