do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Duken.nl Minecraft server [24/7]

VorigePage 31 of 75Volgende

Server was vanmiddag herstartp verzoek van marciej . Nu minder lag? Hoop daar jullie het er uit kunnen filteren

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

@Pctje

Spreek me maar een keer aan op Mc of MSN :) Thijssz helpt ook al mee. Dan gaan we ff bespreken wie wat doet!

We gaan beginnen aan mega project dit wordt gemaakt. Pctje en Thijs en ik doen al mee. Hoe meer mensen mee willen doen hoe beter want het is 359x261 groot en 'maar' 70 hoog :P

http://www.planetminecraft.com/project/cathedral-160508/

EItje jongens! Vele handen maken licht werk!

Ja, hopelijk doen er veel mee :P

Ik ga nu weer beginnen;)

Helaas ligt internet er hier uit.. Als het weer werkt ga ik er ff naar kijken ! Want ik wil ook wel eens iets groots maken :).

Verstuurd van mijn Samsung GT-i9001 met tapatalk.

Help ons maar mee :)

Hoe gaat het nu met de Lag op de server? Werkt de whitelist een beetje?

Topic titel is trouwens aangepast.

Marciej / Rikkert vinden één van jullie het leuk om een nieuwsbericht te schrijven voor op de frontpage van duken.nl? Met screenshots en een leuk stukje tekst? Ik hoor t wel thx

Lag is volgens mij een heel stuk minder :)

Whitelist is goed, volgens mij geen griefer meer geweest :)

Zou ik wel willen doen. Moet ik wel weten wat ik een beetje moet schrijven :P Maar ik kijk morgen wel ff :)

Wil je hem misschien een keer even rebooten? Want op een of andere manier ben ik altijd online...

Robbert, had jij nou dat houten huis? Waarom heb je mijn huis erbij gevoegd en het beveiligd zodat ik er niks tegen kan doen? :huh:

VorigePage 31 of 75Volgende