Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Marciej123 op 2 maart 2012, 16:52Rikkert en ik zijn tot een oplossing gekomen.
We downgraden de server, en niet naar de nieuwe update. Dus gewoon lekker werkend op 1.1
Downgraden van je MC server is heel simpel! Video wordt nu gemaakt!
Rikkert en ik zijn tot een oplossing gekomen.
We downgraden de server, en niet naar de nieuwe update. Dus gewoon lekker werkend op 1.1
Downgraden van je MC server is heel simpel! Video wordt nu gemaakt!
Citaat van Rikkert. op 2 maart 2012, 16:54Aan de server wordt niks gedaan btw, alles is zoals het was. Wordt alleen geupdated nadat het compleet werkt, wat nog wel even kan duren...
Aan de server wordt niks gedaan btw, alles is zoals het was. Wordt alleen geupdated nadat het compleet werkt, wat nog wel even kan duren...
Citaat van Marciej123 op 2 maart 2012, 17:10video is aan het renderen, +- kwartiertje/ 20 minuten
video is aan het renderen, +- kwartiertje/ 20 minuten
Citaat van Marciej123 op 2 maart 2012, 17:48Renderen duurt iets langer. Nog een kwartiertje!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Renderen duurt iets langer. Nog een kwartiertje!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Marciej123 op 2 maart 2012, 18:00en youtube upload ook niet, Ik heb m in mn dropbox gezet, Zal ie zo te downloaden zijn.
Tis een.mp4 video
en een .txt file met notes
Ff quick, dus sorry guys
en youtube upload ook niet, Ik heb m in mn dropbox gezet, Zal ie zo te downloaden zijn.
Tis een.mp4 video
en een .txt file met notes
Ff quick, dus sorry guys
Citaat van Rikkert. op 2 maart 2012, 21:27Werkt in ieder geval goede en duidelijke vid
AuthMe is een beta update van gekomen, helaas reageert de server niet op mijn command /login (PASSWORD)
Wel, mensen met 1.2.3 kunnen wel de server joinen, maar inloggen gaat hem niet worden
Ik blijf kijken voor updates van alles, mocht het werken dan geef ik het eerst door aan Marciej en gaan wij even kijken of het goed werkt
Werkt in ieder geval goede en duidelijke vid
AuthMe is een beta update van gekomen, helaas reageert de server niet op mijn command /login (PASSWORD)
Wel, mensen met 1.2.3 kunnen wel de server joinen, maar inloggen gaat hem niet worden
Ik blijf kijken voor updates van alles, mocht het werken dan geef ik het eerst door aan Marciej en gaan wij even kijken of het goed werkt
Citaat van Marciej123 op 3 maart 2012, 06:54staat er toch nog op.
Met camtasia geupload gisteravond laat nog en dat deed ie wel!
Latuuurs!
staat er toch nog op.
Met camtasia geupload gisteravond laat nog en dat deed ie wel!
Latuuurs!
Citaat van Rikkert. op 4 maart 2012, 13:06Even een vraagje:
Er komen regelmatig mensen die niet van Duken.nl zijn.
Deze gewoon kicken, of gewoon laten spelen?
Even een vraagje:
Er komen regelmatig mensen die niet van Duken.nl zijn.
Deze gewoon kicken, of gewoon laten spelen?