Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Marciej123 op 1 maart 2012, 21:01als je niet kan joinen klopt dat idd. Door de update naar 1.2.2 is alles een beetje fucked up...
Dus hij staat offline.
TIP VOOR DE VOLGENDE WEEK, ALS ER EEN UPDATE IS, UPDATE DAN NIET!!!
DE SERVER UPDATE KOMT LATER DUS DAN ZOU JE NIET KUNNEN SPELEN (ZOALS NU)
BLIJF DAN TIJDELIJK (MAX. 2 DAGEN) OP DE OUDE VERSIE ZITTEN.
Wij zullen dan wel zeggen wanneer je kan updaten of niet
als je niet kan joinen klopt dat idd. Door de update naar 1.2.2 is alles een beetje fucked up...
Dus hij staat offline.
TIP VOOR DE VOLGENDE WEEK, ALS ER EEN UPDATE IS, UPDATE DAN NIET!!!
DE SERVER UPDATE KOMT LATER DUS DAN ZOU JE NIET KUNNEN SPELEN (ZOALS NU)
BLIJF DAN TIJDELIJK (MAX. 2 DAGEN) OP DE OUDE VERSIE ZITTEN.
Wij zullen dan wel zeggen wanneer je kan updaten of niet
Citaat van Rikkert. op 1 maart 2012, 21:02Door technische problemen met het updaten is de server tijdelijk offline, probeer het zo snel mogelijk te fixen samen met Marciej(???) maar we zijn wel ff bezig!
Marciej was me net voor
En idd, pas je MC updaten nadat wij het zeggen
Door technische problemen met het updaten is de server tijdelijk offline, probeer het zo snel mogelijk te fixen samen met Marciej(???) maar we zijn wel ff bezig!
Marciej was me net voor
En idd, pas je MC updaten nadat wij het zeggen
Citaat van Duken op 1 maart 2012, 21:03rikkert, ik heb een folder aangemaakt in de ftp: minecraft werkend met update 01-03-2012
Voor nu draait dan de "oude" versie. Je kan of de dagelijkse backup (zip) downloaden of de minecraft server duken.nl downloaden. Deze op je eigen PC draaien en updaten. Nadat alles werkt deze updaten in de folder minecraft werkend met update 01-03-2012 mijn een emailtje sturen en ik start de run.bat uit die folder
rikkert, ik heb een folder aangemaakt in de ftp: minecraft werkend met update 01-03-2012
Voor nu draait dan de "oude" versie. Je kan of de dagelijkse backup (zip) downloaden of de minecraft server duken.nl downloaden. Deze op je eigen PC draaien en updaten. Nadat alles werkt deze updaten in de folder minecraft werkend met update 01-03-2012 mijn een emailtje sturen en ik start de run.bat uit die folder
Citaat van Rikkert. op 1 maart 2012, 21:04Komt voor elkaar, probeer hem eerst uit op mijn eigen server. Als ie werkt dan ga ik er vanuit dat die bij jou ook werkt
Komt voor elkaar, probeer hem eerst uit op mijn eigen server. Als ie werkt dan ga ik er vanuit dat die bij jou ook werkt
Citaat van Rikkert. op 1 maart 2012, 21:31Server is btw wel online als je nog een 'jongere' versie dan 1.2.2 hebt
Het probleem is iig bekend: AdminCmd en OpChat werken niet... Hij vind ze op een of andere manier niet...
Ik zal morgen na half 5 ff kijken, moet nu stoppen. Marciej is volgens mij ook aan het kijken dus kan dat hij het eerder vind
Server is btw wel online als je nog een 'jongere' versie dan 1.2.2 hebt
Het probleem is iig bekend: AdminCmd en OpChat werken niet... Hij vind ze op een of andere manier niet...
Ik zal morgen na half 5 ff kijken, moet nu stoppen. Marciej is volgens mij ook aan het kijken dus kan dat hij het eerder vind
Citaat van Rikkert. op 2 maart 2012, 15:42Wel, probleem heb ik volgens mij half opgelost. Opchat werkt niet. En het inloggen bij het joinen is weg... Dus moet dat nog even verhelpen. Opchat moet een andere plugin voor worden gezocht. En dat inloggen bij het joinen, moet ik even in de instellingen graven
Authme is van slag door de update...
Verwacht dat ie rond een uurtje of half 6 - 6 uur online is
Kan de server wel online zetten, alleen inloggen (AuthMe) is er nog niet, AuthMe moet nog een update de deur uit doen... Opchat ben ik nog een vervanging aan het zoeken
Wel, probleem heb ik volgens mij half opgelost. Opchat werkt niet. En het inloggen bij het joinen is weg... Dus moet dat nog even verhelpen. Opchat moet een andere plugin voor worden gezocht. En dat inloggen bij het joinen, moet ik even in de instellingen graven
Authme is van slag door de update...
Verwacht dat ie rond een uurtje of half 6 - 6 uur online is
Kan de server wel online zetten, alleen inloggen (AuthMe) is er nog niet, AuthMe moet nog een update de deur uit doen... Opchat ben ik nog een vervanging aan het zoeken